kuulin että yksi puolituttu rakentaa värkkejä millä saa kaapelilla maksullisetkin kanavat näkyviin. olisiko kenelläkään tietoa mistä saisi teko ohjeet??? jotain saitti osoitteita......
Analogisessa verkossa tuo on helppo nakki, mutta digiverkossa vaatii jo syvällisempää paneutumista asiaan.
On tullut testattua tota intissä gineksessä ja toimi hyvin...tosin samainen boxi ei sitten skulannut pääkaupunkiseudulla. Signaali eroaa jotenkin riippuen kaapelin omistajasta. Huom ei niin vaivaton käyttää.
Jos digi-tv:stä puhutaan, nii sitä ei millään "värkillä" pahemmin huijata ainakaan mun tietääkseni.. Eli siis "titaani"-kortti+softat+kunno boxi nii pelittää... Analogi puolesta en sitte tiiä niinkään.. Mulla on koneella joku ikivanha Maxidecoderin rakennus ohje, mut en oo jaksanu siihe oikee perehtyy..
tietoa tuntuu olevan mutta saitteja mistä sais vielä rakennus ohjeita??? eikä ole kyse digi_tvstä vaan ihan kaapeli kanavista.
Asiasta toiseen. Mites nuo titaani- ja M2 kortit + härpäkkeet(mitä niitäkin siinä tarvitaan?) ja ronklaamiset T ja C-boxeihin puree. S-boxeihin, olikosenyt Samsung 9500 ja joku Dreambox...noihinhan se homma käy ku syömään käskis?, mutta mites näihin T ja C boxeihin, taitaa olla haastellisin tuo C kaapeliboxi, vai miten on ?
Tarvitaanhan M2 ja Titanium korttia ainakin meille kellä on satelliiti vastanotin (lautanen katolla) me nähdään kaikki Canaldigitaalin kanavat Kioskit mukaanlukien ja Titaniumi kortilla viellä vähän enemminkin.
No eikö se digicable puoli aukea tuolla season kortti + wce yhdistelmällä. Ja soneran kaapelista oli kyse.
Mulla on tällä hetkellä virallinen canal+ kortti digiboxissa ja kysynkin kortit tuntevilta että miten sen saisi kopioitua? Vai onnistuuko tuo ollenkaan. Kaverille olisin kopsannut ja olis maksettu puokkiin kk maksu... Ei taida tuollainen homma onnistua vai onko jollain kokemusta?
Se on totta että kortia ei voi kopioida mutta mikä digiboxsi se on maanpäälinen ,kapeliverkon tai satelliitin kautta?
niin miksei vois kysyä siltä"ns"puolitutulta suoraan,no siksi kun sellaista ei todellisuudessa ole vaan,no kyllä minullekin annettiin osoite mistä etsiä,eipä koneen samsung 9500 myyjä itsekään tainnut oikeen olla perillä kaikesta,myi minulle samsungin,infinity usb phoenixin/kortin,mutta siihen se sitten tuntui tieto/taito jäävän,mutta 100% kiitos hänelle kumminkin,kyllä hän vakuutti että näillä näkyy,ja oikeassa hän oli,pitää itse olla aktiivinen,ei sitä mitään opi,jos kaikki tuodaan nenän eteen!!!