Tappelin tässä taannoin GTA4:sen kanssa(ei jostain syystä toiminut vaikka olen pelannut peliä lukemattomat kerrat ongelmitta)ja turhautuneena poistin koko roskan, ja asensin sen samantien uudelleen. Asennus toimi mielestäni normaalisti (social clubit ja muut turhakkeet asentuivat ilman herjaa) mutta en edelleenkään saanut peliä toimimaan. Edelleen kyrsiintyneenä (olen avuton tietokoneiden kanssa) uninstalloin koko paketin ja nakkasin pelin laatikkoon. Ihmettelenkin nyt että minne kovalevyltäni on kadonnut lähemmäs 20GB ja en löydä itse pelistä merkkiäkään? En ole asennellut koneelle mitään ohjelmia MUTTA, olen katsonut muutaman leffan netin kautta (hyi minua..tiedetään tiedetään) jotka olivat kuitenkin luotettavista lähteistä ja deletoin ne samantien katsomisen jälkeen. Avast! ei löydä koneelta mitään ylimääräistä eikä netin toiminnassakaan ole mitään kummallista havaittavissa( toisin kun joskus aikaisemmin kun koneella ON ollut mörköjä).
Windowsin palautuspisteet vievät tilaa automaattisesti ja palautuspisteitä luodaan varsinkin ohjelmien asennusten ja poistamisien yhteydessä. Jos kiintolevy on iso, niin palautukset voivat pitkän päälle viedä suhteellisen isonkin tilan. Miten poistit GTA:n? Kai käytit virallista uninstalleria, joko pelin DVD:ltä tai lisää/poista sovelluksesta? Mikäli poistit vain kansion perinteisellä deletellä, niin pelistä saattoi jäädä tiedostoja ympäri konetta ja poistetut ovat vieläkin roskakorissa viemässä tilaa. Minkä kokoinen kiintolevy siis on kyseessä? Ja jos vaikka vielä kertoisit paljonko sitä tilaa on käyttämättömänä. Anteeksi, kun heittelen tällaisia vaihtoehtoja, kun en ihan tarkkaa käsitystä saanut, että paljonko tiedät koneen käytöstä.
Tuota noin, tilaa on aika rutkasti. Kovalevyn tilanne on 479GB/596GB (eilen oli vielä 480GB?). Käyttis on englanninkielinen eli Control Panel---uninstall a program---ja sieltä valkkasin pelin poistettavaksi, taisi olla 14.9 gigaa. Olen kyllä deletoinut kansioita vähän sieltä sun täältä täytyy myöntää, varsinkin ensimmäisellä kerralla, kun oli niitä Social clubeja ja Windows live juttuja mitä pisti silmään kun haparoin pitkin konetta. Kiitos vaivannäöstäsi jo tässä vaiheessa!