Kadonneet ohjelmat Windows 7:n jäljiltä

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Bream, Mar 16, 2010.

1. Bream

Bream Regular member

Trophy Points:
    28
    Windows 7:n asennuksen jälkeiset toiminnot sanoivat sopimuksen irti Creativen äänikortilta, Kyocera F-1200S printteriltä (ulostimelta) ja kaiken huipuksi menetin sähköpostini Outlook Expressin poistumisen myötä, kun se ei enää ole tarpeellinen Windows 7:ssä. Kysymykseni ovat seuraavat:

1. Miten pystyn asentamaan Winodows XP:n levyltä Kyocera F-1200S -ohjaimen? Minä kun en halua luopua hyväksi havaitusta musta-valkoisesta laser-printteristä. Ikää sillä on varmaan toistakymmentä vuotta. Viis siitä. Se pitää saada toimimaan kun vaan siihen löytyisi oikeat ajurit.

2. Mistä löydän Outlook Expressin myötä kadottamani sähköpostini? Windows 7:n alla niiden esiin kaivaminen on mahdotonta. Winodows Liven Hotmailin kautta niitä ei saa. Hotmailissa on vain vanhoja poistettuja posteja, mutta ei vanhoja saapuneita posteja. Olen menettämässä minulle tärkeitä posteja, jos ei hommaan löydy järkiperäistä ratkaisua niiden palauttamiseksi.

Olisin kovasti kiitollinen jos edellä olevaan kahteen propleemaan löytyisi järkevä ja käytännöllinen ratkaisu. Kaikki hyvät ja toimivat ideat ovat tervetulleita.

Kiitokset ja hyvät kevään jatkoa kaikille.

Last edited: Mar 16, 2010
  2. nurmoosta

nurmoosta Active member

Trophy Points:
    66
    1.) Printterin tukisivuilta voi löytyä sopivat ajurit, tosin luultavaa että win7:lle ei ole olemassa. Mutta esim xp:n ajurit saattavat toimia.
    http://usa.kyoceramita.com/americas...5039&pcat=10563&rcid=10009&rscid=10007#bottom
    2.) Outlook expressin viestien säilyminen ei ole todennäköistä, jos et ole niitä erikseen säilönyt talteen ennen asennusta. Toki voi olla että osa on vielä palautettavissa palvelimeltasi riippuen palvelimen sähköpostiasetuksista. Yleensä win7 päivitysasennus ei päivitä vanhaa käyttöjärjestelmää vaan asentaa uuden ja säilöö vanhan levylle kansioon "windows old". Jos vanhan käyttiksen "documents and settings" on tallessa niin siellä pitäisi piilokansiossa "application" tms. olla viestien säilökansio ja siellä viestit, jos asetuksissa on määritelty ne tallentumaan koneelle.
    3.) Äänipiirisi tarvinnee myös win7 ajurit.

Win7 on aika hyvä etsimään laitteille ajurit itse netistä updaten kautta...

Share This Page