eli asensi ffwshown ja bsplayerin ja nyt sillä näkyy kahet tekstiti. bsplayerillä on siis omat tekstituet joten mitä tiedostoja mun pitää poistaa ffdshowsta että se ei tukis tekstejä????
Sinun pitää ottaa pois käytöstä joko ffdshown tai bsplayerin tekstitystuki. ffdshow: käynnistä -> ohjelmat -> ffdshow -> configuration ja ota rasti pois kohdan "subtitles" edestä. bsplayer löytyy bsplayerin asetuksista (en nyt muista mistä kun en itse sitä käytä)
näytä tekstitykset mieluummin ffdshow'n kautta ja mene BSPlayer'in asetuksiin,sieltä "tekstitys" ja ruksi kohtaan "älä näytä tekstitystä".
BsPlayerin tekstit ON PAREMMAT, jotenka teet siten, että ffdshowta muokkailet. Kun käynnistät jonkun videofilun, kuvakealueelle tulee vihreä nuoli josta klikkaat oikealla hiiripainikkeella, sitten sieltä valitset älä näytä tekstitystä tms.
Nyt tipuin kärryiltä... 1. BSPlayerin tekstejä voi muokata kuten FFDShown tekstejä. Ainoa ero on että jos käytät bsplayerin tukea, niin se ei näytä subeja muilla soittimilla. Jos taas ffdshown tuki päällä, niin sitten soittimella ei ole väliä. 2. Vihreä nuoli? Tarkoitat varmaan jos koneella on VobSub (erillinen ohjelma joka näyttää tekstitykset monessa soittimessa).
FFDShow:n mukana ovat joskus tyrkänneet sen VobSubin, jotenka siihen juuri viittasin, vanha versio mulla ffdshowsta kyllä onkin joten en tiedä tuleeko uusissa versioissa se mukaan.
ffdshown mukana ei kyllä vobsubia ole koskaan tullut... erilaisten koodekkipakettien mukana tosin on. Suosittelen itsekin käyttämään ffdshown tekstitystä bsplayerin sijaan.