Eli aina kun yritän kattoa jotain videoita netistä niin ne rupee tökkimää siin parin minsan kohalla, vaikka ne latautuu ihan normaalisti, mitää haittaohjelmii ei koneel pitäs olla ja flashin ja javat oon päivittäny.
Ei oo ratkasua löytyny ongelmaa, eli mul on käyttöjärjestelmänä xp ja selaimena mozilla, oon kyllä yrittäny kokeilla operaa ja ie:ä, mutta niissä sama ongelma, jostain flash.ocx tiedostosta kone on herjannu muutaman kerran, mut en kyl ymmärrä tietokoneista mitää et osaisin tehä asialle jotai.
Eli tollast viestii tulee koneelt välil, component 'FLASH.OXC' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid
Lataa ja asenna flashplayer uudestaan. http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=shockwaveFlash
latasin ja asensin ja oon tehny sen nyt muutaman kerran, äsken ku latasin sen uudestaa ni toimi ihan normaalisti parin ekan videon kohdalla, mut nyt alko taas nykimään, oisko jossain asetuksissa vikaa.
Saattaa olla örkkejä koneella, laita hjt loki hjt osioon niin fixari tarkastaa ja neuvoo eteenpäin. Oletko päivittänyt näyttiksen ajurit?