Modatulla xboxillani toimii jotkut pelit täydellisesti, jotkut ei ollenkaan ja joittenkin pelien kohdalla tulee ilmoitus "Please check disc. It can be dirty or damaged." tai jotain sinne päin. Oon koittanu vaikka mitä mutta ei oo auttanut kaikkien pelien kohdalla, jotkut siis toimivat täydellisesti.. Voisko tämä johtua levyasemasta? Minulla on samsungin asema. Oon kuullu että se olisi huonompi. Mutta onko vika asemassa?
Voi tuo levyasemastakin johtua. Onko kaikki käyttämäsi aihiot samaa merkkiä? Vai toimiiko vain jotkut? Kokeile polttaa pelit mahdollisimman pienellä nopeudella. Itse olen polttanut 2x-nopeudella kaikki pelit 30 sentin aihioille, ja hyvin ovat toimineet.
Ei se Samsung mikään huono asema ole. Minun samsung pyörittää kaikkia muita paitsi CD-R -levyjä. Tietysti samsungin asemissakin saattaa olla eroja. Ongelma voi tietysti myös olla Polttavan aseman polton laadussa
Oma Samsungini lukee kaikkia levyjä kuhan sille päälle sattuu. Yleensä se ei suostu lukemaan muita kuin cdrw levyjä. Suosittelen kovon vaihtoa ja kaikki pelit sinne vaan. Ei tarvitse noiden levyjen kanssa tuskailla. Sit vaan miettimään miten saat aseman lukemaan levyt kovolle. Itse ostin Mafian kun halvalla sai, mutta jouduin kierrättämään levyn kaverin Xboxin kautta kun oma ei lukenut levyä ollenkaan.
Eikös samsungia ole kehuttu parhaaksi asemaksi, mullakin toimii kaikki paitsi cd-r levyt. Niin ja kannattaa koikeilla samsungin levyjä.
Aikaa on kulunut liikaa kun viimeksi xboxia on modaillut. Om asemani on tietysti se kirottu Thomson eikä Samsung. Aseman tunnistus ohje: http://www.tdubel.com/artikkelit/xbdvdasmtun.html
Olen huomannut, että kannattaa olla saman merkkisiä dvd-levyjä kuin xboxin asema on. Taistelin kans kun jotkut pelit eivät toimineet ja toiset taas täydellisesti... Omassa on philipsin asema <-- huonoimmasta päästä niin tilasin philipsin dvd-levyjä ja siitä lähtien kaikki varmuuskopiot ovat toimineet mitä olen tehnyt =) Mutta tosiaan se kiintolevyn osto kannattaa ei tarvi räpätä levyjen kanssa LaLLi80:in sanoja lainaten