Kaikki tekstitiedostot toimimaan??

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Jukkh, Mar 21, 2005.

1. Jukkh

Jukkh Guest

Niin semmonen onkelma, et yritän saada kaikki tekstit näkymään oikeassa järjestyksessä. Katon bsplayerin kanssa avi leffaa ja haen tekstejä sillä neliöllä jossa on pieni s kirjain kulmassa. Mutta kun sieltä tulee viisi eri tiedostoa. Täs niitten päätteitä: cd1,cd2,oneCD,scr1,scr2
    Klikkaan sitä oneCD:tä, niin sit alkaa alusta ihan ok, mut loppuu ennen puoltaväliä.
    Sori olen vasta alkaja näis touhuis......mut kovasti olen oppivaista sorttia.........

2. LcD

LcD Regular member

Trophy Points:
    46
    En nyt ole ihan varma mitä sinä tällä tarkoitat mutta bsplayerhän osaa näyttää tekstit automaattisesti kunhan tekstit on saman nimiset kuin elokuvat ja ne sijaitsee samoissa kansioissa.

3. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Eli jos nyt oikein ymmärsin ni sulla on 3 eri versiota tekstityksistä tuohon ks. videoon. 2 kahden levyn tekstejä ja 1 yhden levyn.

Onko video yhdellä vai kahdella levyllä? Jos kahdella ni toisen noista cd1 tai scr1 pitäis olla oikee tuohon.

4. Jukkh

Jukkh Guest

Joo nyt kun tarkemmin tutkailin, niin näiden -cd1 ja -cd2 tiedostojen edessä ennen leffaa luki imp. Ja niiden -scr1 ja -scr2 edessä oli pelkkä m. Mielestäni cd1 ja cd2 päätteiset tiedostot ei pelaa lainkaan, mut scr1 tiedosto näyttää tekstit siihen samaan kohtaan kuin se oneCD. Se scr2 näyttää loppu osan tekstejä ja aina leffan alusta alkaen. En saa niitä alkamaan oikeasta kohtaa. Pitäiskö ne saada siihen bsplayeriin molemmat yhtä aikaa. Ei mun valikko ota muuta kun yhden rivin kerrallaan. Täytyykö ne yhdistää jotenkin, vai kuinka sen saa jatkamaan tekstitystä??

5. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Kyllä ne kaikki tekstit varmasti pelaa mut niis saattaa olla vain eri ajoitukset... Eli jos sulla on vain yksi video tiedosto(eli se on yhden levyn leffa), ni otat tuon onecd subin ja sen pitäis sillä toimia. Jos se kerta loppuu kesken ni sul on huonot tekstit joita ei oo loppuun asti edes tehty.. Eli ei mitään käyttöä.

6. Jukkh

Jukkh Guest

Nyt alkoi pelittämään ihan kivasti. Tekstit oli ihan ok. Vika oli siinä et mulla oli liian vanha rar käytössä, joka jätti osan teksteistä pois.

7. Jukkh

Jukkh Guest

Nyt semmonen juttu vielä, et mä joudun rukkaamaan niitä tekstejä -32 sekuntia ennen kuin osuvat kohalleen. Leffa on avi muodossa ja tarkotus olis polttaa sen dvd:lle joskus, teksteineen..
    Mitenkä mä tästä jatkan, eli muutanko sen pelkän avin ilman tekstejä siihen mpeg muotoon ensin ja sit lisään ne tekstit jotenkin siihen, vai milleen kantsis tehdä??

Share This Page