Ne on näköjään cd image tiedostoja ja luultavasti mahtuvat kahdelle cd levylle. polta esim. nerolla cd imagena cd levyille.
Hmm... Jos mä kuitenkin tallentaisin DVD:lle... Miten mä ne sinne DVD:lle laitan? Ihan liittämälläkö, vai tarviinko jonku ohjelman? Ensisijaista olis nyt, et ne toimii tavallisessa DVD-soittimessa.
Kokeile ensin polttaa ne dvd imagena dvd levylle. Käytä neroa tai imgburn ohjelmaa joka on ilmainen jos neroa ei ole.
Yksi toimiva alkeellinen taktiikka olisi ripata ne pois niistä imageista, vaikka magicisolla, ja pistää neroon ne mpeg:t ja polttaa. Editkarhi Kahta imagea ei imgburnilla tai nerolla saa imageksi.
Edit:Koko viesti uudestaan. Eli ihan vaikka tosiaan imgburnilla pistät dvd:lle erikseen ne molemmat. En kyllä ole varma, miten se suhtautuu kvcd:eihin.
Voisin koittaa, jos tietäisin vähänkin mitä noi sanat tarkottaa. Kertoisitko vähän tarkemmin?n Mikä on image? Mulla on joku Nero CD-DVD Speed. Sitäkö tarkotat nerolla? Mun käytti on muuten Vista.
Image on levyn kuva, poltto-ohjelmissa on toiminto burn image to disc tai suomeksi polta image. Noi bin ja cue ovat just image tiedostoja. Tuossa jotain juttuja imagen polttamisesta. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/67641
Koitahan tuota uutta tekniikkaa. Eli ne tiedostot, jotka sinulla on imageja. .bin ja .cue molemmissa, eikö? Googleta imgburn, todella yksinkertainen ohjelma käyttää.
Ehdin ladata sen jo ennen, kuin vastasit. Odotan nyt ensin, että ne leffat lataantuu ja kokeilen sitten sillä ohjelmalla. Jos tulee ongelmia, tulen kyselemään lisää. Siis, jos teen sen tolla ohjelmalla, niin saan katsottua ne leffat sitten tavallisella DVD-doittimella??
Editkarhi Kahta imagea ei imgburnilla tai nerolla saa imageksi.[/quote] Tarkoitus olikin polttaa kumpikin omalle levylleen.
Ekaksi, en niinkään sanoisi, että kaikille siinä etsimisessä on vähemmän vaivaa, itse ainakin mieluummin odotan pari tuntia kuin käyn keskustassa jonkun leffan takia. Toiseksi ajattelitko hintaa?
Poltin tolla IMG-burnilla sen ykkösen DVD:lle, mutta kun olen laittanut levyn sisään koneeseen ja painanut, että toistetaan mediaplayerilla, Mediaplayer sanoo, ettei osaa toistaa tiedostoa. Mikä tähän on syynä? Mul ei nyt oo mllään muulla väliä, kunhan saan sen leffan soitettua DVD-soittimella.
Jaahas.Tavara on mpeg1:stä ja 877 kb/s.Eli laatu on surkean ja tosi surkean väliltä.Vrt.Video cd:n bitrate 1150 kb/s.Mutta jos välttämättä haluat ne dvd:lle,niin avaa imaget esim.damontoolsilla,ja sen jälkeen demuxaat ne sopivalla ohjelmalla(niitä löytyy läjäpäin).Sen jälkeen authoroit kummankin leffan esim.Ifoeditilla,jonka jälkeen yhdistät ne Dvdshrinkin re-author toiminnolla yhdelle dvd:lle.Kuulostaa monimutkaiselta,mutta ei ole sitä.
Mitä hittoa demuxaaminen? Mitä hittoa on outhorointi? Mikä hitto on re-auhor toiminto? Okei siis avasin sen tiedoston Darmontoolsilla. Mitäs nytten? "Mounttaanko" ne, vai mitä? Tosta demuxaamisesta en löytänyt mitään.