kaksi Näyttöä ja TV radeon 9550

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by khorne, Oct 1, 2005.

1. khorne

khorne Guest

miulla on clup3d radeon 9550 ja windows xp sp2, olen yrittänyt saada 2 näyttöä ja tv pistettyä kiinni ,yksi näyttö ois normaali tilassa ja toinen näyttö ois TV kanssa kloonitilassa ..mut en ole saanut ja olen yrittänyt etsiä palstoilta ohjeita mut en vaan ole löytänyt. vai onkos tota edes mahdollista tehdä windowsin puolella..vai pitääkö opetella linukan käyttöö...vai onko helpompi ostaa uusi kortti?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kannattaa tarkistaa näytönohjaimen manuaalista tuo, jossain näytönohjaimissa ei tuo kolmen näytön käyttö onnistu yhtäaikaan vaikka liittimiä löytyykin. Tuolta ATI:n Control Panel kautta Display/Näytöt välilehdeltä pitäisi homman onnistua, ja tosiaan se TV kloonaa tuolloin automaattisesti sitä yhtä näyttöä.

3. khorne

khorne Guest

tuota eikös toi onnistu sitten tossa Catalyst Control Centerissä?

pitäneet kait ruveta asentaa tota toista...

palaan asiaan...

4. khorne

khorne Guest

asensin ton Control Panel tuota nyt taisin tehä jotain väärin näyttää 2 näyttö ja sitten on yksi mitä mä en kyllä tiedä (YPrPb) mutta ei TV:tä , tolla (YPrPb) ei tapahtunut muuta kun toinen näytöistä pimeni...mutta tolla Control Center se löytää TV mutta ei anna käyttää sitä yhtä aikaa ton toisen näytön kanssa!

yritän viellä katella rage3d forumeilta kerta ati omilta ei löydy apua..

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kyllä se tuolla Control Center:illä pitäisi onnistua myös, jos on onnistuakseen.

Näkyykö konetta käynnistäessä kaikissa näytöissä käynnistysinfot?

6. khorne

khorne Guest

jooo alku boottauksen aikaa kaikissa näkyy ,sit kun tulee loggaus ruutu niin muut pimenee paitsi 1 näyttö

yrittänyt tehä vaikka mitä... mut ei vaan toimi ..taidan vaan tyytyä tossa centerissä kahteen eri profiiliiin... ja viellä kun sais värit pysymää oikeilla asteilla

kiitos kumminkin...

Tv.K

Share This Page