Hei! Minulla on kotona 20/1 ADSL ja liikkuva laajakaista 4G. Olisiko minun mahdollista käyttää tuota kiinteää yhteyttä pelaamiseen ja tuota 4G yhteyttä striimaamiseen! Ainakin kokeilumielessä tuo 4G on suht vakaa ja antaa aina tarpeeksi korkean UPin. Eli saanko siis koneelle (Win 10) kaksi yhteyttä, josta toinen on vaan OBSin käytössä?
Lyhyesti: ET SAA! Pitemmälti: Kerrallaan voi olla aktiivisena vain yksi, joten jotta kuvailemasi olisi mahdollista, pitäisi olla myös kaksi konetta, toinen toiselle yhteydelle ja toinen toiselle. T: Vesku
@eklu eihän tällä foorumilla olisi tarkoitusta jos aina vastattaisiin että etsi Googlesta jne. Jos sulla on joku ohjesivusto niin linkkaa ihmeessä niin auttaa topikin aloittajaakin.. Ja toki kaikki muutokset rekisteriin ja omaan koneeseen omalla vastuulla!
@eklu, tiedoksi sinulle! Jos "Google kertoo" on vastaus, niin voi jättää kokonaan vastaamatta, koska se ei kuulu tämän foorumin tapoihin. Eikä tietämättömyyttään kannata peitellä menemällä Googlen selän taakse tuolla tavoin... Täällä yleensä on kyllä suoraselkäistä porukkaa, joka auttaa ja jakaa auliisti tietonsa, mikä onkin foorumin tarkoitus.
Sanotaanko niin että kämmäsin pahasti ekassa yrityksessä ja oli hommaa saada kone takaisin kuntoon, siksi en jakaa ohjetta ja ko operaatiosta jo aikaa niin muisti voi tehdä tepposet. Silloin oli 10/1 yhteys ja win 7 nyt win 10 ja 250/20 joten sauniksen nopeuslisää en enään tarvi, ei ne yhteydet ollu jaettavissa eri tarkoituksiin vaan sama klöntti vaan kasvoi.
Että silleen, olisit kuitenkin voinut jakaa tietosi muille jos sitä on, esim. linkin muodossa, vaikka et itse sitä enää tarvitsekkaan.
Enhän mä enään linkkiä muista, ei ole tapana talletella ja nyt vielä uusi kone jonka aloitin tyhjästä. Mutta se toimii tuo kahden yhdistäminen.