Eli "päätietokoneella" on minun, äidin ja isäni käyttäjätunnukset ja kaikki tiedostot yms. Nyt sain toisen tietokoneen huoneeseeni, netti pelittää ja kaikki muutkin, mutta ainoa huono jutut tässä on: kaikki tiedostoni ja ohjelmani ovat toisessa tietokoneessa enkä tiedä miten ne saisi siirrettyä. Kokeilin eräällä piuhalla siirtää mutta se ei oikein onnistunut, varsinkaan ku jouduin ottamaan nettikaapelin irti jotta saisin tämän 'tiedonsiirtokaapelin' kytketyyä. Eli mitä mun pitäisi nyt tehdä ? Vai kutsunko hoitamaan ammattilaisen ? Eli siis kaks konetta, ääkoneeseen jäisi äidin ja isän jutut, uuteen koneeseen tulisi minun jutut. Impossible ?
porukoitten koneesta usb johto sun koneeseen ja silleen siirrät. jos ei onnistu niin ota porukoitten koneesta kovo ja asenna se sun koneeseen Slaveksi. ja oma kovo master jolta boottaa winukan. sitten vaan siirrän porukoitten kovolta tiedot sun kovolle. pelit ei ehkä toimi pelkällä siirtämisellä <-- en aivan 100% varma, mutta mulla ei ainakaan toiminut.
usbjohdolla ? kokeiltiin jollakin johdolla, mutta koneet ei reagoinu mitenkään. mistä ne aletana sit siirtää tai mihin mun pitää mennä ? ja entä se kovalevyhomma sitten. liian monimutkaista mulle
Tällä voit siirtää tiedostot ja asetukset. Käynnistä > Ohjelmat > Apuohjelmat > Järjestelmätyökalut > Ohjattu tiedostojen ja asetusten siirtäminen Ohjelmat pitää asentaa toiseen koneeseen. Niitä ei voi siirtää muulla tavoin.