Tuli vaa mieleen et kuinka te voitte osua mihinkään ku pelaatte halo2:sta? Siis se on ihan mahdotonta tähdätä sillä stickerillä... Meikäläinen ei paljo tollasia pelejä oo pelannu ja nyt ku siirryin tietsan hiiri+näppis yhdistelmästä tohon xboxin pelaamiseen nii eihän siitä tuu mitään jos yrittää pelaa jotain tollasia ns. räiskintä pelejä. Oli vaa pakko mainita vaikka ei millään liity aiheeseen...
No ainakaan mulla ei ohlaimesta tule mitään haitta kun pelaa niin erinomaisesti pelattavuudeltaan tehtyjä pelejä kuten halo2:sta...
Tuohon ohjaimeen tottuu aika nopeasti (ainakin Halo(1/2)peleissä). Itse olin aiemmin pelannut noita räiskintöjä vain PC:llä. Mutta kun olin pelannut haloa 20min niin pelaaminen oli jo helppoa ja hauskaa. Edit: Mutta takaisin aiheeseen jos haluat katsoa hyviä kaksinpelejä niin tuossa olisi lista kaikista kaksinpeleistä Xboxilla (useimmat sisältävät cooperative modin) http://www.gamespot.com/finder/findgames.html
Sit sellanen juttu ku pleikkarilla esmes. pelaa GTA:ta niin ku painaa sitä R-nappulaa niin se tähtää automaattisesti vihulaiseen... Nii onkohan xboxis kans sellanen juttu??