Lueskelin netistä tv:n , digiboxin ja DVD/VHS-soittimen yhdistämisestä ja varmistaisin vielä täältä ymmärsinkö oikein. Oon tässä pohtinu mitenkä saan tallennettua digikanavat DVD-soittimeen, jotta voisin tallentaa niitä nauhalle samalla ku telkkari on kiinni tai katon jotain toista kanavaa. Eli siis pitääkö mulla olla digiboxi, jossa on 2 viritintä että ajastuksellinen nauhotus dvd/vhs soittimella onnituis?? Eikö boxista saa kaikkia kanavia tallennettua dvd-soittimeen jos ei ole 2 viritintä sisältävää boxia? Oon menny aivan sekasin jo tän kanssa. Ilman boxia olis kyllä helpompaa;D
Jolleio jo selvinnyt, niin: Yhdellä perusboksilla voi katsoa tai nauhoittaa yhtä kanavaa kerrallaan. Halvimmallakin boksilla voit tallentaa mitä kanavaa hyvänsä dvd:lle. Boksin ajastusmahdollisuus on kätevä muttei välttämätön, sen voi jättää ennakkoon päälle halutulle ohjelmakanavalle. Jos haluat samanaikaisesti tallentaa yhtä ja katsoa toista digikanavaa, tarvitset joko 2-kanavaisen poksin tai 2 erillistä peruspoksia. Poksittomuuden paremmuudesta samaa mieltä. - Dvd:lle levyttäessä telkkari saa olla kiinnikin. Yhdellä peruspoksilla voit toki katsoa samanaikaisesti sitä ohjelmaa jota nauhoitat (mutta et siis jotain muuta).