Kanavien tallennus DVD-soittimeen???

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Heroister, Nov 27, 2007.

1. Heroister

Heroister Member

Trophy Points:
    11
    Lueskelin netistä tv:n , digiboxin ja DVD/VHS-soittimen yhdistämisestä ja varmistaisin vielä täältä ymmärsinkö oikein.
    Oon tässä pohtinu mitenkä saan tallennettua digikanavat DVD-soittimeen, jotta voisin tallentaa niitä nauhalle samalla ku telkkari on kiinni tai katon jotain toista kanavaa.
    Eli siis pitääkö mulla olla digiboxi, jossa on 2 viritintä että ajastuksellinen nauhotus dvd/vhs soittimella onnituis??
    Eikö boxista saa kaikkia kanavia tallennettua dvd-soittimeen jos ei ole 2 viritintä sisältävää boxia?
    Oon menny aivan sekasin jo tän kanssa. Ilman boxia olis kyllä helpompaa;D

2. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    Jolleio jo selvinnyt, niin:
    Yhdellä perusboksilla voi katsoa tai nauhoittaa yhtä kanavaa kerrallaan. Halvimmallakin boksilla voit tallentaa mitä kanavaa hyvänsä dvd:lle. Boksin ajastusmahdollisuus on kätevä muttei välttämätön, sen voi jättää ennakkoon päälle halutulle ohjelmakanavalle.
    Jos haluat samanaikaisesti tallentaa yhtä ja katsoa toista digikanavaa, tarvitset joko 2-kanavaisen poksin tai 2 erillistä peruspoksia. Poksittomuuden paremmuudesta samaa mieltä.
    - Dvd:lle levyttäessä telkkari saa olla kiinnikin. Yhdellä peruspoksilla voit toki katsoa samanaikaisesti sitä ohjelmaa jota nauhoitat (mutta et siis jotain muuta).

Last edited: Dec 10, 2007

Share This Page