elikkä mull on alla oleva kokoonpano ja haluaisin pelata sims 3 (http://www.neoseeker.com/Articles/Games/Guides/sims3performance/10.html sivun our reccomendet settings asetuksilla) ja muita sen tasoisia peleja, joten kysyn kannattako tähän koneesen laittaa seiska vai jatetäänks vanha kunnon xp? kun kotoo löytyy molempien levyt
No mun emossa ei ole kuin kaksi muistipaikkaa eikä mulla oo riittävästi rahaa kahden 2GTvusen hankkimiseen.Onks se ihan tappavan paha se muistin riittämättömyys?
http://www.microsoft.com/downloads/...90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15&displayLang=fi Tuolla voit testata koneen kunnon, 2 Gb riittää.
pelin järjestelmävaatimuksissa lukee ett vistalle ja seiskalle tarvitaan 1.5 gt ja xplle 1gt onks suuri ero vai huomaanks eroa olleenkaan?
xp:hän on kevyempi, joten jos et aio ostaa lisää muistia, niin tehojen puolesta pidä se xp. Mutta kyllähän se seiskallakin pyörii.
no jaa kannattaa sit vain miettiä mitkä plussat ovat mielestäni paremmat: seiska +ulkoasu +helppokäyttöisyys +vakaus +otta raudasta kaikki tehot irti (esim. directx 10) +täysi yhteensopivuus mikrosoft securety essentelsin kaa -syö normaalikäytössä 350-400 megatavua muistia ja täydessä rasituksessa noin 600 Xp +syö yleensä noin 350 megatavua muistia ja rasituksessa 800-1000mt +ei oo sellaista IEn flash ongelmaa (näppäimet "liimautuu kiinni") ps. käytän chromea +melko helppokäyttöinen (verrattuna esim vistaan) +jotkut vanhat pelini ovat pyörineet mutta seiskassa ei (oon jo myynyt ne pelit) -aika nopeasti tulee epävaakaksi -ruma ulkoasu -ei oo oiken hyvä moniytimesyyssä -ei oo sellaisii hyvii ominaisuuksia kun aero snap ja sivupalkki -toimii parhaiten jos käytössä on avira free (vihaan sitä) no ja näiden perusteella minkä ehdottaisitte?
päätin asentaa seiskan kun se on uusi ja muutenkin must on jo vähitellen tullut ns. "seiskarakas" siinä ajassa kun se oli käytössä edellisella konellani enkä oo vieläkään tähän xpeehe tottunut, ja ehkei tarvitsekkaan tottua. No asia on siis päätelty "Seiska on paras windows kautta aikojen!!!". kiitos avustanne t.Onnelinen seiskan käyttäjä