Kannattaako ostaa?

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Blackhorn, Jan 9, 2009.

1. Blackhorn

Blackhorn Member

Trophy Points:
    16
    Eli huomasin tälläisen Fujitsun valmiskoneen Scaleon pi 2666-32p :

Prossu: Intel Core 2 Quad Q6600 (2,4 GHz)
    Emo: MSI G31M (Intel G31)
    RAM: 2x 2 Gt Hynix PC2-5300
    Näyttis: GeForce 8800 GT (600 / 900 MHz)
    Kovis: Western Digital Caviar SE16 WD5000AAKS (500 Gt)
    Poweri: Fortron FSP400-60HLN (400 W)
    Ja windowssin 32bittinen vista.

Hinnaksi tulisi 700€ joten onko tuo hyvä ostos PAKETTIKONEEKSI? Ja en halua kuulla vinetyksiä että osta osissa saat paremman halvemmalla.
    Pyörittääkö siis tuolla koneella nykyajan pelejä (cod4, Fallout3) suht koht hyvillä resoilla? Ja hintaan sisältyy hiiri ja näppäimistö.

2. k0p3

k0p3 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä toi pyörittää noita pelejä, mutta 1680x1050 resoilla ei ainakaan parhaimmilla asetuksilla.

Vanhaa rautaahan toi kieltämättä on enkä menis itse ostamaan.

3. Blackhorn

Blackhorn Member

Trophy Points:
    16
    Ja vielä että kannattaako käyttää tuolla kokoonpanolla BenQ E2200HD näyttöä? Tai jos on parempia ehdotuksia niin antaa tulla.

4. yussef

yussef Regular member

Trophy Points:
    26
    Falloutia pyörittää isoilla resoilla ja grafiikka-asetuksilla omakin moponi (Athlon X2 4850, HD2600XT) sulavasti, joten ainakin siihen tuo riittää erinomaisesti. Benq:n näyttöön olen itse ollut erittäin tyytyväinen.

5. barsigal

barsigal Guest

32 bittinen vista ei tue 4 gigaa keskus muistia pitää olla 64 bittinen eli et saa kaikkea tosta paketista irti mutta itse asiaan pyörittä hyvin nyky pelejä mutta jos vähänkään raskaammassa pelissä laitetaan resoja suurremaks ja sulla on toi benqun näyttö niin näyttis ei jaksa muisti loppuu ja muutenkaan ei ole ihan tehokkaimasta päästä toi näyttis. pyörittä kyllä noita sanomasi pelejä mutta fallout 3 muistaakseni syö muistia näyttikseltä eli sitä et varmaan isommilla resoilla pelaile muuten kyllä joka ikinen peli pyörii vähintään pienimillä asetuksilla.

Last edited by a moderator: Jan 10, 2009

Share This Page