kannattaako mun vaihtaa Trend Micro PC-cillin 14(kokeilla) kaspersky internet secyrity 6.0:llan tilalle allekirjoituksessa olevaan koneeseen. onko ketään kokeillut Trend Micro PC-cillin 14 ohjelmaa. Testi: http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=4
Vistalla on tullut hieman pyöriteltyä. Poistin sen kuitenkin koska katsoin Vistan virustorjunnan, palomuurin ja Windows Defenderin riittäväksi. Kannattaa kokeilla.
Riippuu mitä hakee. Onhan Pc-Cillin 14 kevyt verrattuna muihin paketteihin. Siinä on kuitenkin varsin alkeellinen palomuuri, usein tosin monille peruskäyttäjille sopiva. Virusten tunnistus on keskiluokkaa. Pc-Cillinistä usein vaihdetaan Kasperskyyn Sellainen huomautus,että omalla koneella sovellukset käynnistyivät hitaammin kun oli kyse verkko-ohjelmista ainakin. Liputan itse Kasperskylle tässä suhteessa.
Minä kokeilin Trend Micro PC-cillin 14 ohjelmaa ja silloin tuntui että kone hidastu aika paljon ja Trend Micro PC-cillin 14 ohjelman valikot avautu hitaasti joten vaihdoin takaisin kaspersky internet secyrity 6.0 ohjelman