Eli olen ostamassa kannettavaa tietokonetta jolla pitäis pystyä pelaamaan hl2 pelejä, ja hyvillä asetuksilla, tiedän että tolla hinnalla saa sellasen. Ja muitakin pelejä olis mukava pelata. En vain tiedä mistä sais parhainta, saa ehkä max 30€ ylittää budjetin mutta suunnilleen tohon hintaan kannettavaa. Sitten vielä kysymys, saako näitä nyky kannettavia mitenkään xp käyttöjärjestelmällä? Kun vistaa ei oikeen haluaisi. Tommosta katoin http://www.multitronic.fi/showprod.php?prod_id=LX.TPT0X.001&b=1 sanokaa mielipiteitä.
Tuskin. Jos haluat niihin vanhan XPn niin se olisi ostettava erikseen (vajaa 100€ lisää) ja asennettava itse, samoin kaikki ajurit pitää etsiä siihen (jos niitä edes on XPlle). Ja sitten itse kannettavaan: näkisin että tuolla toimii oikein hyvin perusohjelmat ja muutamien vuosien takaiset pelit (kuten HL2). En mene vannomaan että ihan täysillä karkeilla toimii mutta vähintään mediumilla tuolla 1280x800 resolla. Itelleni tilasin ASUS PRO50GL -kannettavan. Noiden ero on se että tuo ASUS on muutaman kympin halvempi mutta muistia on vain 2 Gt. Pelikoneksi tuo ei tule kun pelejä/raskaampaa käyttöä varten on pöytäkone.
Muista kuitenkin että Half-Life 2:n ja episodien konevaatimukset on aika erilaiset. Itselläni on läppärissä 8600m gs, ja pystyn pelaamaan HL2 täysillä grafiikoilla, mutta sitten esim. ep2 toimii selvästi huonommin.