Olen tässä uutta konetta katselemassa. Tiedän, ettei tuohon hintaan mitään tehotykkiä saa, mutta ominaisuuksia saisi olla sen verran, että sillä voisi pelatakkin. Akun kestolla ei ole mitään väliä.
Nyt löytyi tuolta Kannettavatietokone.fi:stä tämmönen kone: ACER AS7745G 17,3" 460M/HD5650/4/500/BT/W7HP Onko kellää kokemuksia kyseisestä myllystä? Ja onko tietoa minkälainen hintalaatusuhde tuossa olisi?
onko kone tulossa pelaamiseen siinä toi ei kyllä mikään tehomylly tule olemaan, elikkä jos ei ole pakko olla kannettava niin suosittelen pöytäkonetta siis jos et sitä kanna mukanas.
Pöydällähän se kone minulla on. Mutta ongelma on siinä ettei tilaa juuri pöytäkoneelle ole... Tuossa katselin vähän lisää niin silmiini osui: ASUS Muistia tuntuisi olevan ainakin riittävästi. Näin amatöörin silmin vaikuttaisi paljon paremmalta kuin ensin löytämäni vaihtoehto. Onko kenellä tästä kokemuksia tai osaisiko joku sanoa näin pelkkien tietojen perusteella, minkälaisesta koneesta on kysymys? Pelaamista olisi tarkoitus jonkin verran harrastaa.
mikä Asus on kyseessä. Pöytäkoneenkin saa todella pieni kokoisen mutta tulee kyllä kalliimmaksi jos sulla ei näyttöä ole nyt, 1000€ saat jo koneen näytöllä ja paremmilla tehoilla kuin tommosen 600€kannettavan. EDIT: tässä ois kone myynnissä 500€ jossa enemmän tehoa kuin noissa kannettavissa tohon vaan näyttö ja windows ni se on noin 700-750€
No mutta konetta olisi tarpeellista siirrellä huoneen sisällä kohtuu paljon, joten sen pöytäkoneen voi nyt unohtaa. Kyseessä on gigantissa myynnissä oleva:Asus 15,6" kannettava K53SV-SX130V . Linkki pitäisi kyllä olla edellisessä viestissä.
Olen tässä seilaillu ja katsellut niin alan olla kahden vaiheilla, joko aiemmin miettimäni ASUS K53SV-SX130V gigantista tai sitten Jimin sivuilta MSI Linkki. Kellää kokemuksia kummastakaan koneesta, ja käyttötarkoitus olisi enimmäkseen grafiikkaan liittyvää. Pelailua, 3d mallinnusta yms.