Terve. Olen suunnitellut tässä läppärin ostoa, mutta toisille meistä, eli minulle tämä intternetin käyttö on vaikeaa, joten ajattelin kysäistä saisiko asiantuntijoilta neuvoa. Eli läppärissä tulisi olla: - HDMI-liitäntä - S/PDIF-liitäntä - 17" näyttö - 4 GB muistia. Muut atribuutit ovat toissijaisia. Tuossa sivuston kannettava vertailussa ei valitettavasti voinut määrittää S/PDIF-muuttujaa, mutta minulle se olisi erittäin tärkeä koneessa. Kiitos sille, joka mahdollisesti pystyy asiassa auttamaan.
Ehdotukseni ei täysin vastaa toiveitasi, mutta laitettakoon se silti: MSI GX610P TL60 15.4"/HD2600/2GB/320GB/VHP HDMI ja S/PDIF löytyvät, mutta näyttö on 15.4" ja muistia vain 2GB. Hintaseurannan mukaan koneen saa halvimmalla täältä.
Tässä on kaikki haluamasi ominaisuudet (myös S/PDIF vaikkei tuolla sitä mainitakaan, google kertoo) paitsi näyttö on 17.1". Se ei kuitenkaan varmaan haittaa.
http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31156 s/pdif optisena lähtönä
Ah, kiitos kaikille vastanneille. Ostin koneen toki jo viime viikolla, kun toisesta ketjusta pongasin sattumalta juuri tuon Aspire 7730:n. Hyvin pelittää ainakin toistaiseksi.