Eli, kannettavaa lähinnä nettikäyttöön sekä videoiden selaukseen olis hakusessa. Itse en ole kannettava markkinoita kuukauteen seurannut, joten olen pudonnut kärryiltä. Mikä olis paras vaihtoehto 500€ budjetilla? Jaksaako nämä miniläppärit pyörittää videoita\ onnistuuko mitenkään TV-out HDTV:seen? (jaksaako siis pyörittää esim. 720p leffan 52'' TV:stä yskimättä). Lähinnä tarkoitan tällä tätä miniläppäriä, muitakin saa ehdottaa, kuhan vaan näihin tarkotuksiin sopii. Mieluiten siis: - Ei mikään naurettavan pieni kovalevy - Jonkin sortin TV-out (VGA riittää) - WLAN\Bluetooth (taitaa kaikissa kannettavissa nykyään olla mutta kuitenkin) - Prosessori\näyttis, joka jaksaa pyörittää youtube\jne. videot - maksimissaan 500€, mieluiten alempikin.
Itse olen katsellut tällaista, mutta menee kyllä yli sun budjetin. http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31156
Mulla olisi läppäri myytävänä 450€, jos haluat ostaa. Ainoa haitta on sen akku joka ei kestä kauan enää, mutta uutta saa ostettua esim. tästä.Takuuta on jäljellä mutta akun takuu on loppunut. Se tuli huollosta viime viikon tiistaina akun takia, mutta sitä ei korjattu. Acer Aspire 5738Z - 424G50Mn tuotetiedot löydät tästä
Tässä hyvä kone jaksaa pyörittää HD:ta ja tehoissa vie kevyesti tuon miniläppärin. Jos haluaa minin niin kannattaa katsoa ION läppäreitä tässä.
Tuo minkä Mikko heitti on kyllä hyvä vaihtoehto, näistä miniläppäreistä muistin sen seikan että minkään näköstä dvd asemaa niissä ei ole, joten täytynee ne unohtaa. Mikäli henkilö vielä koneesta on kiinnostunut, niin ton vois kyllä laittaa tilaukseen. Kiitokset avusta.
Tuossa Mikon ehdottamassa laitteessa on hieman heikkotasoinen näytönohjain. Miten mahtaa soveltua tuohon käyttöön? Edullinen se kieltämättä on.