Eli ongelmana on se, että välillä kannettava sammuu itsekseen kun itse ei ole koneella, kahtena kertana, kolmesta on ollut malwarebytes antimalware päällä kun kone on sammunut. Käynnistyy itestää uuestaa.. Myös järjestelmän palautukset katoavata mystisesti aina tämän jälkeen, Kone HP DV7-4021
Noissa on ollut eri foorumeilta lukemien viestien perusteella jonkin verran lämpöjen kanssa ongelmia ja aika usein on myös emolevyvikoja. Kannattaa niitä lämpöjä ainakin seurailla. Tuo palautuspisteiden katoaminen crashaamisen yhteydessä on minulle uusi ilmiö.
Elikkä siis, lämmöt ny on yleesä ollu alle 70, aika reilustikin, idlessä 40-50, kovemmassa käytössä prossu ottaa lähemmäs 70, Kertaakaa ei ole crashannu tai buutannu, kun olen konetta käyttänyt, ja siitä palautuspisteiden katoamisesta, Katsoin pari pv sitten ne, ja sielä oli jotai 6 kpl niitä, tänäänku crashas, ni katoin, ni viimeisin oli tältä päivältä, ja se oli ainoa. Sellanen ongelmakin tuli, että Netti ei yhessä välissä toiminu windowsilla, mutta nyt taas toimii, jotai DNS palvelimesta valittaa, sama ongelma tosin talon toisessa koneessa missä win7, muissa koneissa ja puhelimissa netti toimii normaalisti. Tosin nyt ehkä teen koneeseen win uudellenasennuksen, saa muuteki vähä puhtaaks.