kannettavaa hankkimassa

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by slurbba, Sep 1, 2010.

1. slurbba

slurbba Member

Trophy Points:
    11
    Last edited: Sep 1, 2010
  2. jkstone

jkstone Guest

Verkkokaupan Acer on parempi.
    Kato vähän edellisiä ketjuja, ite oon ainakin ehdottanut aika paljon koneita tohon hintaluokkaan.
    Kysy sitten jos jotain vielä haluat tietää

3. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Vähän kalliimpi (~800 EUR), mutta hyvän tuntuinen kone ollut tämä Samsung (ostin vaimolle, tosin R780 vähän paremmalla näyttiksellä):
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=54822
    On ainakin melko hiljainen vanhaan HP:hen verrattuna. Aceria en mielelläni itse ostaisi (enkä ostanut, vaikka juuri ko. mallia mietin) huonon takuuajan ja kuuleman mukaan nihkeän huollon suhteen, muutenhan tuo on paperilla melko hyvä paketti.

Linkkaamasi Asuksen saisi mm. Verkkokaupasta Expertin listahintaa halvemmalla, kuten yleensäkin: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10380

4. slurbba

slurbba Member

Trophy Points:
    11
    itsekkin olin ensin tuon acerin kannalla, mutta alkoi epäilyttää juurikin tuo huolto. verkkokaupassakin lukee "takuuasiat Acerin kautta suoraan tällä lomakkeella: htp://support.acer-euro.com/request/fi/...." kun taas asuksessa lukee että "Takuuasiat Verkkokauppa.comista"
    itse en noista pahemmin ymmärrä, muuta kuin että acerissa on isompi kovalevy ja vissiin parempi näytön ohjain.. mutta onko tuossa ohjaimessakaan merkittävää eroa?? tai muissa hilkkeissä?

5. ugge

ugge Regular member

Trophy Points:
    48
    Kokemuksen syvä rintaääni sekä erittäin puolueellinen ehdotus on tuo Acer.

6. jkstone

jkstone Guest

Acerissa on parempi prossu ja näyttis. Ei tosin hirveästi.

Share This Page