Kannettavan kuva TV:lle VGA-piuhalla ei onnistu. TV:n kuva pysyy mustana.

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by Mazamaza, Dec 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mazamaza

Mazamaza Member

Trophy Points:
    11
    Moi!

Mulla on seuraavanlainen onkelma: En saa millään läppäriltäni kuvaa näkyviin televisiooni.

Minulla on Thomsonin taulutelevisio, jossa on VGA-liitin. Kun laitan johdon telkun ja läppärini väliin, pysyy television ruutu mustana. Jotain signaalia TV ilmeisesti saa, koska ennen johdon yhdistämistä telkun ruudussa lukee "puuttuva signaali". Kun laitan johdon, kuvaruutu menee mustaksi.

Olen ottanut läppäriini (näyttökortti ATI:n Radeon mobile Xpress 200) viimeisimmän päivityksen (CATALYST® Version 06.12)
    , jonka ATI:n sivuilta löysin, mutta ei auta. Catalyst Control Center tunnistaa TV:n ja antaa valita sen klooniksi, mutta kuva vaan ei ilmesty ruudulle!

Olen yrittänyt Catalystistä lähestulkoon kaikkia mahdollisia asetuksia, mutta ei tunnu auttavan. Lisäksi olen yrittänyt etsiä TV:stä asetuksia, joilla asiaan voisi vaikuttaa, muttei siellä sellaisia ole.

Puuttuuko minulta joitain päivityksiä tai ajureita vai missä voisi vika piillä? Pitäisikö minun esim. hommata Microsoft Net. framework? Ja jospitää niin mistä sellaisen löytää? Itseltäni ovat ainakin ideat loppuneet.

2. nessu123

nessu123 Regular member

Trophy Points:
    26
    joo eli painat painiketta Fn ja semmosta painiketta missä on näytön kuva
    (ainakin fujitsulla neliö jonka alla on viiva)

3. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page