Mulla on hp omnibook 6100 ja näytönohjaimena ATI Mobility M6. Ja onglema on ku yritän käynnistää soldat peliä niin se kyllä käynnistää mutta ei käynnistä sitä koko näytöllä. sen pitäs aukasta se koko näytöllä mutta se aukasee sen vaan jotai veikkaan 800x600 kokoisena ja loput ympärillä oleva tila on pelkkää mustaa... olen kokeillut toista peliä ja siinäki sama ongelma.. apua?
Jos tuossa pelissä saa jotain muuta resoluutiota käyttöön niin kannattaa kokeilla. Näyttö ei siis vissiin skaalaa kuvaa ollenkaan. En tiedä mistä kannettavien näytöissä moista säädetään. Nvidia:n asetuksista moinen asetus löytyy (jolloin siis näytönohjain skaalaa kuvan), ATI kohdalle en ole varma löytyykö moinen asetus.
Omega-ajureissa tulee mukana ainakin nVidia:n korteille ohjelma nimeltä MultiRes jolla saa muutettua näytön resoluutiota. EDIT: Mitä mä sekoon, vai että AMD:n korteille.
Niinkuin Sebu92 sanoikin,hae Omegan ajurit.Omegan ajurit toimivat parhaiten noiden ATI:n Mobility-ohjainten kanssa.OmegaDrivers XP. http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php