Kannettavan tietokoneen akku vaihdettava?

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by Juho92, Jun 30, 2010.

1. Juho92

Juho92 Guest

Koneeni sammuu todella nopeasti heti avattuani sen, vaikka virta näyttää 100%. Latasin virtajohdollani koneeni uudelleen 100%, otin johdon irti ja pian kone jälleen sammui. Nyt olen pitänyt virtajohtoa seinässä niin kauan, kun olen koneellani ja sitten otan se irti, jolloin koneeni ei sammu. Akku on siis varmasti kulunut loppuun ja minun on ostettava uusi akku? Akkuhan ei kuulu takuun piiriin? Tämä vanha akku on sitten ihan roskiin heitettävää tavaraa, vai voiko sitä vielä käyttää? Saanko alennusta, jos lähetän vanhan akkuni firmaan, josta tilaan samalla uuden?

2. Juho92

Juho92 Guest

Tarvitsen kiperästi apua, voisiko joku auttaa? Ei ole varmaan hyväksi koneelle pitää montaa viikkoa virtajohtoa koko päivää seinässä, kun istun koneellani, kun muuten akku loppuu heti ja kone sammuu?

3. Plan3t

Plan3t Member

Trophy Points:
    11
    Tietokonetta ei haittaa, vaikka pitäisit sitä lopun elämääsi virtajohdon päässä. Otat vaikka koko akun irti siksi aikaa että saat tilattua uuden, etkä irrottele virtajohtoa.

Akusta et saa alennusta, mutta voit viedä vanhan akun kierrätykseen useimpiin liikkeisiin, joista akun voi ostaa. Oikeastaan se pitääkin viedä kierrätykseen ongelmajätteisiin, roskiin älä heitä.

Share This Page