Olen yrittänyt saada kannettavasta kuvan televisioon! TV-out:in kautta saan windowssin näkymään ja kaikki muut sovellukset! Kun yritän katsoa DVD-leffaa niin se ei onnistu! DVD-kuva ei näy! Ruutu on mustana! Tietokoneen näytöstä kuva näkyy, muttei tv:stä! Missä vika? Näytönohjain on Ati:n Mobility Radeon 32Mb! Mpeg:it ja muut näkyvät muttei DVD:t! Asemana on DVD/CDRW combo! Leffaa siis voi katsoa näytöstä mutta kun pistää tv-out:sta av-liittimet/S-videon kiinni tv:seen windows ja pelit ja muut ohjelmat näkyvät tv ruudulla! DVD:t eivät näy vaikka olen kokeillut eri DVD playereitä! WinDVD, MSI-DVD, Media Player ja muutamia muita olen kokeillut mutta ei ole auttanut! Kiitos vinkeistä etukäteen!!!
Sinun pitää muuttaa näytönohjaimen asetuksista ensisiaiseksi näytöksi Tv.. Muuten leffat ei näy mutta kaikki muu näkyy.. Niin ainaki mulla ja käyttis on Xp home edition..
Eli sain tosiaan kuvan telkkariin! Ongelmaan oli vaan niin yksinkertainen ratkasu: Laitoin piuhat kiinni koneeseen ja telkkarin, painoin ctrl+F4 jolla saa kuvan siirtymään eri näyttölaitteisiin (projektori, vast)! Ensiksi on vaihtoehto jossa näkyy kuva sekä näytöllä ja televisiossa, mutta sitten painaa uudestaan ctrl+F4 jolloin kuva näkyy vain televisiosta! Ja silloin rupesi näkymään myös ks. DVD- soittimen (DVD leffa) kuva!!! Kiitos neuvosta!!!