Käyttis: Vista home basic. Mulla on työpöydällä kansio jonka nimi on alt+0160 (eli siis tyhjämerkki). Se ei anna uudelleennimeta itteesä enkä saa sitä poistettua, sitä ei myöskään voi kopioia/leikata. Osaako joku sanoo miten saan sen kansion vittuu työpöydältä?
Hieman samalainen ongelma tuntui olevan minullakin. Eli kokeile hiiren oikealla/jos pikkuikkunaan ilmestyy sellainen kohta kun "avaa tiedostosijainnista, niin avaa, ja poista kansiot yksi kerrallaan hiiren oikealla tiedostosta ensin, ja sitten työpöydältä, jos ei jo ole häipynyt. Tämä ei ilmeisesti toimi muuta kun sellaisissa kuvakkeissa jossa on joku "turvalukitusongelma", mutta yritä, ei maksa mitään.
Saatko sen hinattua edes mihinkään toiseen kansioon missä siitä ei ole haittaa. olis ainakin pois silmistä.
onks se ollut alusta lähtien siinä? itselläni auttaa kun käynnistän koneen uudelleen ni se antaa poistaa sen kansion mitä ei ennen uudelleen käynnistystä antanut siis kun koitan poistaa sitä se sanoo vaan et on jonkun ohjelman kytössä, vaikka mulla ei ole mitään ohjelmia auki toinen vaihtoehto jos se ei ole ollut alusta asti on tehdä uusi käyttäjätili ja poistaa se vanha(itselläni ei ole tietoa vistasta kun en ole nähnyt sitä kenelläkään ja itsellänikin on xp)
Siis sen kansion oon siihen ihan ite tehny, mutta se ei suostu poistamaan sitä.. En oo täysin noob, joten vähän sellasia "erikoisempia" tapoja saada se pois, otetaan vastaan. Olen nää kaikki perus boot ja kokeile sitten tyylit käyny läpi mutta ei oo onnistunu.
Kokeile tätä linkkiä: http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/hide-desktop-icon-text-on-windows-vista/ Toimii 100% varmuudella!