Tulipa aikamoinen ongelma kun olin sammuttamassa konetta ja loppuvaiheessa, kun kone oli melkein sammunut tuli virtakatkos. No ei muuta kun virrat palautu niin konetta käyntiin, mutta siitä alkoikin ongelmat. Käynnistys pysähtyi aina samaan paikkaan alku teksteihin ja antoi neljä erilaista mahdollisuutta nostaa kone pystyyn, mutta kaikilla vaihtoehdoilla päädyin uudelleen samaan kohtaan. Ei päässyt edes vikasietotilaan. Tänän jälkeen levy koneeseen ja pika alustus C:lle, tämän jälkeen ei ole ollut mitään asiaa kiintolevyn muille osioiden kansioihin tai tiedostoihin. esim word ei avaa .doc tiedotoa vaan ilmoittaa että " word ei voi avata asiakirjaa, käyttäjällä ei ole riittäviä oikeuksia ". Olen kuitenkin järjestelmän haltiana kirjautuneena ! Mikä avuksi ???
Käytännössä joudut asentamaan ne ohj. uusiksi jotka ovat muilla osioilla kuin C:llä jotta ne toimisivat oikein.
Mä olen ojelmat ajanutkin uusiksi, mutta kun se ei avaa edes wordilla tehtyä .doc tiedostoa tämän kiintolevyn osiolta, vaikka toiselta kiintolevyltä avaa kyllä !!! ps. alustuksen jälkeiset avaa kyllä, mutta sitä ennen tehtyjä ei !