Olen onnistunut siirtämään digiboxin kovalevyltä *trs.tiedostot tietokoneelle (Windows Vista). Käyttänyt "menestyksekkäästi" (kiitos tämän sivuston) Project X - ohjelmistoa. Nyt yritän DVD AuthorGUI ohjelmistoa ja onnistunkin aina siihen vaiheeseen saakka kunnes levy pitäisi tallentaa ... ei jymmärrä ... Kun yritän syöttää tietoja kohtaan file name niin ei sitten mitään... Mitähän olen tehnyt väärin ? Tai jättänyt tekemättä. Onko tietoa olisiko Vistassa ohjelmistoa jolla käsitellä tässä vaiheessa tahi heti alusta saakka.
Löytyisikö joku viisas joka osaisi auttaa: kun siirsin leffan Kaonista tietokoneelle, se tuli kahdessa pätkässä! Miten saan nämä pätkät yhteen ja leffan yhdeksi tiedostoksi? Missä välissä yhdistäminen pitää tehdä: ennen/jälkeen DirectX:n/GUI:n... Hyvät vinkin ovat enemmän kuin tervetulleita - Kaonin 160 GB kun on loppujen lopuksi varsin rajallinen tila arkistoida elokuvia...
Yhdistäminen tapahtuu ProjectX:llä. Tiedostoja avatessa valitse vain kaikki ohjelmapätkät ja käsittele ohjelma ProjectX-oppaan ohjeiden mukaan. Kehittelemme parhaillaan myös yleistä "porttiopasta" digi-tv-tallenteiden käsittelyyn. Opas on vielä hieman keskeneräinen, mutta sen kautta löytää tietoa tallenteiden käsittelyn eri vaiheista. Palaute on erittäin tervetullutta =). Opas löytyy täältä: Yleisopas dvb-tallenteiden käsittelyyn
Kiitos! Tiedostot yhdistyivät helposti kun tiesi missä sen tekee! Mahtaisiko apu löytyä myös DVDAuthorGUI-ongelmaan: Kun teen menua ja olen valinnut framejen lukumääräksi 1 sekä painanut ok, saan herjan Unexpected error 75 Path/File access error. Mistä mahtaa olla kyse ja mikä avuksi?
http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_25416.htm Eli Admin-oikeuksilla kun käynnistää DvdAuthorGUI:n niin homma toivottavasti pelaa.
Jälleen kiitos - testataan illalla. Törmäsin eilen muutenkin Vistassa järjestelmävalvoja-statusta koskevaan ongelmaan. Koneellani on kaksi käyttäjäprofiilia, minä olen järjestelmänvalvoja (tarkistin asian vielä varmuuden vuoksi!). Kun asensin DVDAuthorGUI:ta, tein C/Program files -kansioon uuden hakemiston ja yritin tallentaa DVDAuthorGUI:n tiedostot sinne. Vista ilmoitti, että en voi tallentaa ko. kansioon, koska minulta puuttuvat järjestelmänvalvojan oikeudet! Sain ohjelman koneelleni kun suoritin sen suoraan netistä. Onko käyttäjäasetuksissani jotakin väärin? Hyvät neuvot ovat tervetulleita!
Vaikka itse on järjestelmänvalvoja, ei Vista anna tehdä kaikkea suoraan, jonka vuoksi tuon UAC:n pitäisi kysellä lupaa (jos UAC on käytössä), eli vasta tuo Run As Administrator tekee asioita järjestelmänvalvojan oikeuksilla.
Jotenkin turhauttavaa mennä ongelmasta ongelmaan... Onneksi on osaavia ihmisiä ja tältä palstalta olen saanut apua kaikkeen ja nopeasti! Nyt pääsin DVDAuthorilla periaatteessa loppuun asti eli levyn tallentaminen. Toiminto ei mennyt läpi vaan sain seuraavat terveiset: DVDAuthorGUI 1.014 - 7/10/2007 Send problems with DVDAuthorGUI to liquid_217@hotmail.com ***please wait while the titles are multiplexed. *multiplexing title: 1..... INFO: [???] mplex version 2.0.0 (2.2.3 $Date: 2004/01/13 20:45:26 $) **ERROR: [???] Unable to open file C:\Users\Ulla\DVD - ty÷n alla\My Super Ex_22-03-2008 21'00''.m2v for reading. *processing subtitles for title: 1 sub 1... M„„ritetty„ tiedostoa ei l”ydy. Process aborted due to above error There was an unknown error. Please review the log for more information. Mahtaako tähän löytyä yhtä helposti apua kuin edellisiin ongelmiini? Hyvällä tuurilla ongelmat loppuvat tähän - luulisin olevani prosessin loppusuoralla!