Korjailee pieniä ärsyttäviä bugeja, en tarkemmin enää muista mitä ja lisää muistaakseni HD-sleep toiminnon, ja lisää ajastuspaikkoja. Suositeltava päivitys kuitenkin.
Sori, Nyt mä mokasin. Mä puhuin juuri tuosta 01.01.41 versiosta, ja vanhahan se jo on. Eli sama kysymys. Mistä keksit tuon 01.01.42 version?
http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;699;13142 Itsellä laite ehdotti päivitystä verkon kautta ja sen jälkeen softaversio oli 01.01.42... Sen takia itsekin ihmettelin, kun ei ollut hedengrenin sivuilla mitään, mitä pitää sisällään. Ainakin vanhat tallennukset toimi ja muutenkin, kuin ennen.
Selvitin päivitystä Hedengreniltä ja päivitys on digitan/canalin tilaama suoraan tehtaalta. Ilmeisesti maksukortin salauksissa tai lukituksissa oli ollut ongelmia (minullakaan ei toiminut discovery-kanava noin viikkoon uuden salauskokeilun takia...). Eli selvisihän sekin.
Sen uuden 01.01.42 saa hedegreenin sivulta, mutta vain antenni boxeihin. Itse latasin eilen ei menny ku kymmenen minuttia koko hommassa.
Onko kellään apuja kun päivitimme tuon uusimman softan koneeseen ja nyt se piru jää vilkuttamaan erroria eikä suostu toimimaan... Varmaankin huoltoa pitää etsiä, mutta kuka mahtaa Turussa huoltoo/päivittää näitä kaonin vermeitä.