Karaoke DVD -AVIksi

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by tuomasho, Nov 18, 2008.

1. tuomasho

tuomasho Member

Trophy Points:
    11
    Hei!

Ongelma olisi seuraavanlainen:

Minulla on karaoke dvd:tä joita haluaisin muuntaa avi -tiedostoiksi. Eli minun pitäisi saada ne tuolta dvd:ltä siten ripattua, että saisin jokaisen kappaleen omaksi avi -tiedostoksi. Olisko ideoita?

Tarkoitus siis saada dvd:t ulkoiselle kovalevylle joka kiinni dvd-soittimeen ja johan lähtis. Loppuis levyjen vaihto ja niiden tuhoaminen ;)

Mikä olisi siis nopein ja helpoin tapa tohon hommaan?

2. somebodyy

somebodyy Regular member

Trophy Points:
    46
    Taitaa sisältää kopoisuojauksen> Kopiosuojauksen kiertämisen neuvominen on tiettävästi kiellettyä.

Jos tuo menee 'varmuuskopioinnin' puolelle, kokeilisin> http://www.dvdfab.com/ (30pv koekäyttö)

3. tuomasho

tuomasho Member

Trophy Points:
    11
    Kopiosuojausta levyissä ei ole. Tarkoitus olisi siis ripata tuosta dvd:stä nuo kappaleet avi -tiedostoiksi. Karaoke dvd:t ovat tosi kovassa kulutuksessa, kun melkeen jokaisen kappaleen jälkeen saa vaihtaa levyä. Sitten jos porukka on vielä ottanut jotain miestä väkevämpää, niin levyt menee itse eestään!

Oma karaokesoitin soittaa divx videot, joten jos esim. laitan ne ulkoiselle muistitikulle tai kovalevylle niin johan alkaa homma luistaa!

Tuo mainitsemasi ohjelma on kai dvd:ltä dvd:lle kopiointia varten, joten tässä tapauksessa ei taida oikein toimia..??

4. somebodyy

somebodyy Regular member

Trophy Points:
    46
    Ei. Käyppä lukemassa tuolta sivulta muutkin kun otsikot>

Generic:
    Converts DVD titles to PC MPEG-4/DivX/XVID/H.264 AVI/MP4 files. It also supports all other devices which are not listed individually in the navigation bar.

http://www.dvdfab.com/docs/index.php/Main/DVDToMobileGeneric

Share This Page