Tarvitsisin vähän apua. Sain vasta uuden karaoke mikserin joka on pochet haohe,en ole varma mihin mikäkin pitää liittää,mikistä ei kuulu mitään. Laitteen takana on av in ja av out. mihin noi rca liittimet pitää laittaa, kun pitäs saada dvd soittimeen? Dvd soittimen takana on kolme riviä mihin rca liittimet voi laittaa, yhdessä rivissä lukee näin: dvd/vcr out jossa lukee sitten Audio R ja L josta lähtee punanen,valkoinen ja keltanen paikka liitimille. Toisessa rivissä lukee component/progressive scan video out ja punanen,sininen ja vihreä paikka rca liittimille ja joiden kohdalla lukee pr,pb ja y,alapuolella dvd exlutive out. Kolmannessa rivissä lukee audio out josta lähtee punainen,valkoinen ja keltainen, punaisen vieressä lukee R ja valkoisen L keltaisen yläpuolella lukee coaxial,joten mihin näistä pitää ne johdot yhdistää? Pitääkö ne vielä yhdistää televisioon? Televisiossa takana lukee componen josta lähtee vihreä,sininen ja punainen,nämä kolme ovat video osiossa ja loput kolme ovat audio josta lähtee punanen,valkonen ja punainen paikka rca liittimille,voisiko joku auttaa??
Rca:lla kulkee ääni ensin dvd soittimesta karaoke-mikserin "in" liitäntään ja "out"-liitännästä sitten vahvistimelle/äänentoisolle/televisiolle. Kuvaa - eli keltaista - ei tarvitse kierrättää miksen kautta. Vedä se suoraan dvd-soittimesta televisiolle. Ota valokuva niistä laitteiden takaosista ja postaa tänne, jos jotain jäi vielä epäselväksi. Meinas muuten hajota kun luki tuota viestia, laita ensikerralla jonkinmoinen kappalejako - meinaan useimmat jättää vastaamatta kun näkee yo. tekstintekelettä. ^~^"
Mulla ois aika samanlainen onkelma ton karaoke mikserin kanssa. Oon saanu mikin äänet kuuluviin kun vedän Dvd soittimen takaa mis on punasen keltasen ja valkosen piuhan paikka niin keltasen telkkarille kuvaa varten ja valkosen ja punasen mikserin Output kohtaan. Ja itse ongelma mikin äänet kuuluvat vain silloin kun laitan dvd soittimen SOURCE napista tuloksi AUX niin silloin kuuluvat mikrofonin äänet mutta tietenkään karaoken kuva ein näy koska kuva näkyy vasta sitten kun laitan Dvd soittimesta DISC ''tulon'' Eli miten saisin mikin äänet kuulumaan silloin kun tulona on tuo DISC?