karhu clan ja bannit

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by zerocools, Oct 18, 2004.

1. zerocools

zerocools Guest

onko elinikäinen banni? lähti mopo käsistä kun olin 1.5 viikoa unkarissa työasioilla ja kun tuli tänään kotio oli paljon kaikkea kivaa ja siten kun yritin mennä sivulle ilmoitettiin että on bannattu
    pääsenkö enään aktiiviseksi vai mitä pitäis tehdä että saan takaisin oikeuteni ladata?

2. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    Varmaan tietävät paremmin karhussa, että miten se homma menee.
    Lähetä vaikka mailia karhun admineille tai jos karhulla on IRC-kannu, niin mee sinne.

3. edge

edge Regular member

Trophy Points:
    26
    enemmän apua tosiaan saattaa olla kun meet kysyyn irc-kanavalta
    serveri: kcirc.no-ip.com
    kanava: #karhuclan

tosin veikkaan ettei siitä mitään hyötyä ole, tuskin toita banneja ihan äkkiä poistellaan, etenkin kun sielläkin on jo userlimit täys, eli ei ole mitään pulaa käyttäjistä ja varmasti on uusia tilalle tulijoita

4. zerocools

zerocools Guest

mitä banataan kun joku pistetään banni listal??

mulla on vaihettu ip. mutta servu ilmoittaa silti että
    uusilla käytäjätunnuksilla että en ole tervetullut tahan servulle

sorry youre not qualified to bocme a member of this site

mutta autakaa please!! oliskiva päästä servulle takas
    vaikka bannit tuli niin mulla on siihen todella hyvä selitys kyn olin työasioilla ulkomailla ja pistin tulemaan kaikkea kivaa ja otin täydellä kaistalla ja jaoin täydellä kaistalla mutta silti tuli bannit

5. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Trophy Points:
    26
    "todella hyvä selitys"? P;b(laah)

6. edge

edge Regular member

Trophy Points:
    26
    ei kai sillä ole mitään merkitystä vaikka kuinka lataisit ja jakaisit täydellä kaistalla, jollei ne sisäänpäin ja ulospäin menevä kaista ole samankokoiset... ratio on se mikä merkitsee, ja sitä saat seurattua helposti clientistäsi, seedaa niin kauan että ulospäin on mennyt sama kuin sisäänpäinkin... ration näkee trackerilla clickkaamalla profile sivulla nickiään... huono ratio taitaa kuitenkin olla se yleisin syy miksi banneja jaellaan...

ja edelleenkin; ongelmaa et pysty selvittämään täällä, tuolla kc:n irc-kanavalla voi jutellla aiheesta enemmän titävien kanssa

Share This Page