Hei, ajattelin kasata tietokoneen ja kysyisin neuvoa. Tässä olisi lista osista joita nyt meinasin ostaa. Onnistuuko kasaaminen näistä ja pitäisikö minun ostaa uusi windows vai saanko vanhalta koneelta uudelle?
Tuolla pääset ykköspesälle mutta itse löisin kyllä suoraan kunnarin paljonkin tehokkaampi näyttis ja X6 prossu. Jos 890 piirisarjallista emoa havittelet se on tämä http://www.jimmspc-store.fi/tuote/890GX-EXTREME3?t=false
Siis saako noilla osilla kasattua koneen ilman mitään ongelmia? Käykö noi kaikki ja pitääkö asentaa joitain ohjelmia? Ja miten tuo kone pyörittäisi esimerkiksi wowia?
wowi menee helposti, se vaan että suurimmat kaupungit vaativat kovolta paljon, ja SSD kovalevy olisi siihen hommaan melko nannaa.
Muistit Näyttis Minä ottaisin tuon näyttiksen. Takuu on vuoden pitempi ja 0,1% viileämpi SSD Tuo jos otat SSD:n
Elikkä jos minä ottaisin ton Lerpun satsin, niin saisinko kasattua niistä koneen vai pitäisikö jotain vielä ostaa siihen?
Ota se minun ehdottamilla muutoksilla ja SSD levyllä jos haluat. Niistä saa koneen kasattua, ei tarvi mitään ostaa.