Noni eli haluaisin tehä pelikoneen osista, lähinnä cs anthologyä pitäs pyörittää ja budjetti olis 300€-400€. Voisitteko laittaa linkkiä joistain hyvistä osista jotka jotenki pysyis budjetissa ku pitäs olla valmis 21.2.10tai 21.3.10 =) (lahja)
Haluatko kokoonpanoosi windows 7, näytön, hiiren, näppäimistön ja muita oheislaitteita vai pelkästään keskusyksikön?
totta, mutta cs:ää pyörittävä "pelikone" olis varmaan tällänen AMD ATHLON X2 7850 AM2+ Black Edition + AMD BOX COOLERI 66.00EUR ECS GF8200A BLACK SERIES AM2+ ATX HDMI KAMPANJA 59.00EUR WD 500GB SATAII 7200RPM 16MB KAMPANJA 44.00EUR 2GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL5 DIMM (KIT OF 41.60EUR Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case 49.90EUR CORSAIR PSU 400W***Ei varastossa*** (arvioitu toimituspäivä 12.02.2010) 51.40EUR SONY OPTI 24X DVDRW DL BLACK SATA KAMPANJA 19.90EUR LEADTEK WINFAST PX9800GT PE 512MB PCI-E KAMPANJA 79.90EUR Yhteensä: 411.70EUR kauppa on lapstore
Tuohon ei sisälly kasauksia eikä käyttisten asennusta, eikä käyttistä ollenkaan. Jos tuon mielit tilata, sinulla pitäisi olla 1. tarvittava taito kasaamiseen 2. käyttöjärjestelmä 3. tarvittava taito ylemmän asentamiseen Jos 400e on maksimi, säästäpä hieman lisää ja osta vaikka valmis läppäri - noilla hinnoilla kasaus ei oikeastaan kannata.
Siis mun kaveri kasais ton koneen ja antaa ne käyttöjärjestelmät sun muut.(sil on taitoo jonku verran ja kokemusta) Mä hommaan osat se hoitaa loput paitsi paketoinnin, mut sitä kysysin et onks sit laadukasta ja hyvää läppriä tiedossa, jos ne on sit hyvii et kumpi kannattaa kannettava vai pöytäkone?
kyl se ny cs:ää pyörittää, siihe ei tarvita pelikonetta eikä mitää niijoo ja vähä suuntaa antavaa tietoo, toi kannettava sais varmaa suunnillee jotain 4000 3dmark06 pojoo ja toi mun kasaama pöytäköne jotai 9000 pojoo.
Itse napsein aikoinaan (piti oikein vanhoista .3dr tiedostoista kaivella) vanhemmalla koneellani 12349 Pojoa.. Setti oli melkein samanlainen kuin tuo Olliboin kyhäämä. Eli AsRockin AliveNF6G-VSTA emona, Prossuna AMD ATHLON 64 X2 7750BE @ 3.2Ghz, Näyttiksenä: Club3D 9800GT 512Mb Arctic, 2Gb DDR2 @ 800Mhz, 160Gt IDE kovo ja IDE DVD asema.. Kyllä tolla pelailee itse asiassa vieläkin ihan komiasti, kunhan vaan pitää resoluutiot maksimissaan 1366x768:ssa (16.9). Nyt on akalla Sims ja Spore koneena ja noille peleille toi on ylimitoitettu Ja mitä nyt äkkiä, tosta Sorsasta kaivelin vaatimuksia: Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Niin yllä mainittu kone pitäisi pyörittää tuota kuin vettä vain.. Tuplaten tehokkaampi (karkeasti arvioituna) prossu kuin suositellussa ja 3 kertaa nopeampi kuin minimistä, neljä kertaa enemmän RAM:ia kuin suositellusta ja 8 kertaa enemmän kuin minivaatimuksista. Halvalla (100€) saisit käytetynkin koneen jolla tuota voisi pelailla, mut juu tuo Olliboin setti on varmaankin parasta mitä tolla rahalla saa, tosin käytettynä voi saada vieläkin tehokkaamman koneen. Ja veikkaisin FPS:ien pyörivän siellä 150-250 hujakoilla, voi olla että olen väärässäkin mutten varmaan kovin kauheasti..