Alkoivatpa tuossa eilen illalla joskus 19 aikoihin koneen äänet jostain syystä silloin tällöin, noin 10 minuuten tai vähemmän välein, laskemaan joksikin aikaa, tai siis kun katson äänenvoimakkuutta, voimakkuus laskee ja jos tämän laskun aikana yritän nostaa tai pitää äänenvoimakkuutta jollain tasolla, lasku jatkuu edelleen, noin 10 sekunnin ajan, jonka jälkeen voin nostaa voimakkuuden taas haluamalleni tasolle seuraavaan laskukohtaukseen asti. Olen yrittänyt etsiä vastaavia tapauksia/vastauksia mutta tuloksetta. Olen käyttänyt järjestelmän palautusta edelliseen päivään, jolloin ongelmia ei ollut. Olen myös poistanut äänikortin, käytössä Soundblaster x-fi titanium, ajurit ja asentanut ne uudelleen. Olen yrittänyt poistaa kaiuttimia pois käytöstä ja palauttamaan ne käyttöön. Olen hakenut päivityksiä ajureihin. Mikään ei auttanut. Olen myös ajanut virustorjuntaohjelmani (Comodo) sekä Spybot search & destroy ja Malwarebytes anti-malware, eikä mikään näistä löytänyt mitään vikaa. Alan olla jokseenkin lopussa ideoista, mistä syystä ongelma edes saattaisi johtua. Onko kokemuksia, ohjeita tai mitään muuta tarjolla?
Prossuna toimii intelin Core i7 930 2.8GHz, näytönohjaimina 2x msi GeForce GTX 460 Hawk, emona Asus P6X58D-E, äänikortti Creative Sound Blaster X-Fi Titanium 7.1, muisti 3 x 2Gb DDR3 1600mhz.