Kattava suojaus

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by kolibri1, Dec 2, 2004.

1. kolibri1

kolibri1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko mielestänne riittävä suojaus koneelle jos selain ja sähköposti vaihdettu Mozillan Firefoxiin ja Thundebirdiin, Ad-aware asennettu ja tammikuun aikana lisäksi haettaisiin Zone Alarm palomuuriksi ja virustentorjuntaan Avast! 4 Home Edition ( vai AVG Anti-Virus 7.0???)

Mulla on tällä hetkellä Nortonin SystemWorks ja Internet Security joissa vanhenemassa lisenssit, eli näiden tilalle pitäis saada kattava suoja.

Nortonissakin on niin paljon palikoita, ettei itsekään tiedä mitä ne sisältävät, kuten Intrusion Detection esim, Onko näissä ilmaisohjelmissa myös tuo tulevien ja lähtevie mailien skannaus virusten osalta?

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Ihan riittävä,parhaan suojauksen saa kun miettii hieman missä surffailee.

Tossa tietoa ton Avast:n osalta,lähinnä mailin skannailu:http://www.avast.com/eng/whats_new_in_avast_v.html

Zone Alarmin vaihtaisin Sygaten palomuuriin (mun mielipide):http://smb.sygate.com/products/spf_standard.htm

3. tubbana

tubbana Active member

Trophy Points:
    66
    Mitä eroo zonealarmilla ja sygatella on? mun mielestä zone on ainakin erittäin hyvä

4. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    Zonealaram on ihan yhtä hyvä palomuuri siinä missä muutkin. Turhan paljon haukuttu palomuuri, kun useimmiten vika löytyy näppiksen ja tuolin välistä :)

5. kkuula

kkuula Regular member

Trophy Points:
    26
    pisteet sygatelle suosittelen sitä ennemmin jos noista pitää valita. mut jos vaan mahdollista niin pidä se nortoni palomuuri+virustorjunta on erinomainen ja toimiva yhdistelmä.

110% samaa mieltä! tämä on tullu huomattua omallakin kohdalla ajanmyötä.

Share This Page