Juuh elikkä ostinpa minäkin tolasen DVD käryttimen ja kokeilin tehdä yhtä levyä. Ensiksi kopioin tolla dvd shrinkillä imagen kovolle ja sieltä koitin polttaa imagea levylle nerolla. Homma näytti etenevän ihan ok, paitsi että aikaa siihen olisi kulunut yli 50 h ! On minusta hieman liikaa. Kone ei ole mikään huippu 600MHz P3, 320MB keskusmuistia. Polttava asema on liteon 16x. Mitkä tekijät tuohon polttamisen nopeuteen vaikuttavat ja mikä on ns. normaali aika. Vaikuttaako asiaan se että kopsasin imagen samalle kovalevy osiolle kuin missä DVD-shrink on? Hyviä vinkkejä otetaan vatsaan... =)
Ainakin se vaikuttaa kuin nopeita levyjä sulla on. itellä menee leffassa about 10min 4x levyllä. kyllä siihen vaikuttaa myös koneen tehot. Tossa voi kuiteskin olla et nero on tehny siitä imagesta vielä oman imagen ennen polttoa. Mut tuo 50h kyllä kuulostaa aika pitkältä ajalta. joku vois tietää asiasta kyllä enemmän.
ensinnäki kovalevytilaa pitää olla ainaki 20gt sil asemalla mihi se tekee sen imagen,, mut ei sitä imagea kannata tehä sil dvd shrinkillä kandee suoraa vaa pakata se leffa kovolle ja sit polttaa ni nopeempi.siis polttaa shrinkillä eikä nerolla kun ei nero sitä sen paremmi tee.eikä' mitää parempi laatu asetuksia käyttöö ku ei sitä silmällä huomaa kuitekaa. ja kandee kattoo et kovoilla ja dvd asemalla on dma käytössä ,nopeuttaa hitosti :nim kymmeniä dvd leffoja polttanut,,shrinkillä ja nero 7 lla.
Olen täysin samaa mieltä ersekin kanssa. Olen itsekin miettinyt kun olen lueskellut näitä kyselyitä/vastauksia, että kuinka hankalasti jotkut leffan polttamisen suorittaa. Täytyy porukoilla olla tosi hyvät vehkeet jos laadussa jotain eroa huomaa. Eli noudata ersekin ohjeita niin säästyy aikaa ja vaivaa.
Citizeni, kokeile näin: Tee DVD-Shrinkillä *haluamasi nimi*.ISO-tiedosto ja polta se tyhjälle levylle DVD Decrypter ohjelmalla. Jos levysi ovat 4x tai 8x, niin muista laittaa DVD Decrypterissä oikea poltto nopeus, niin ettei polttonopeus mene tuetun nopeuden yli. (Itselläni tällätavalla poltettuna kestää 10-15min). Itselläni ei ole kokemusta alle 1GHz koneista, poltettaessa DVDtä. Mutta luulen, että kannattaa tarkistaa se polttonopeus siitä ohjelmasta, millä levyä meinasit polttaa. Tai ainakin tuo 50h tuntuisi siltä, että poltto prosessi lähtisi etenemään nopeudella 1x tms. Edit: kirjoitus virheitä.