Kauanko kestää yleensä HP Photosmart 945?

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by many68, Sep 8, 2006.

1. many68

many68 Regular member

Trophy Points:
    28
    Jos joku omistaa ko. kameran tai vastaavan, niin viitsisitkö vastata seuraavaan kysymykseen? Eli mikä on oletettavissa oleva toimintaikä HP Photosmart 945 (myynti on jo lopetettu)kameralla? Kokemuksia...

2. Pepetin

Pepetin Member

Trophy Points:
    11
    Ostin ko. kameran vajaa kolme vuotta sitten (muistaakseni vielä aprillipäivänä :) ) Olen ottanut nyt sillä n. 5000 digikuvaa ja hyvin toimii vieläkin. On käsittääkseni aika kilpailukykyinen tänä päivänä olevillekin digikameroille, kun on tuo 8X optinen zoom. Tämä videonotto on tosi surkea, mutta eihän tämä olekaan mikään videokamera. Olen saanut mielestäni ihan ok kuvia, jos vertaa esim. aiempaan filmikameraani. En tiedä, kuinka kauan tuollaisen kuuluu kestää, mutta minulla toimii aivan samalla tavalla kuin uutenakin. On ollut myös kolmella alaikäisellä lapsellakin käytössä, joten tiedämme senkin asettavan kameralle hieman enemmän kestävyysvaatimuksia. Hekin ovat saaneet sillä täydellisiä kuvia, vaikka tästä nämä nykyisissä kameroissa olevat jotkut kuvan vakaimet puuttuvat. Olen itse ollut hyvin tyytyväinen tähän vehkeeseen, mutta minulla ei tietenkään ole vertailukohtia muihin vastaaviin kameroihin, kun olen käyttänyt ainoastaan tätä. Vertailuksi sanottakoon, että velipoikani osti hobby hallista jonkun vastaavanhintaisen "pienen" digikameran ja jos verrataan siihen valokuviin, niin voin kehua, että hakkaan hänen valokuvat mennen tullen.
    Toivottavasti tästä oli apua ja kysele, jos on jotain. En ole tämän alan ammattilainen, mutta jonkinasteinen harrastelija kuitenkin.

Share This Page