Kauanko poltin kestää?

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by zilli, Nov 15, 2005.

1. zilli

zilli Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli tuli tässä mieleen kun mulla on aika vanha dvd poltin ja oon sillä reilusti poltellut niin kuin kauan nuo yleensä ehkä kestaa?

Kokemuksia luvuista kuinka monen polton jälkeen asema on tullut tiensä päähän vois porukka kertoa.

Entä onko jotain fiksua konstia todeta että asema on rikki. Se ei ole fiksu että polttaa 10 levyä ja jos jokainen menee vituiks ni sit se on kai asema rikki. :=)

2. Rockie

Rockie Guest

Kyllä noita tapauksia löytyy laidasta laitaan. Itselläni on kolme vuotta vanha asema joka pelaa mainiosti, mutta kaverilla hajosi kuukauden kuluttua ostamisesta...

3. M00ses

M00ses Regular member

Trophy Points:
    26
    Joskus oli polttavien cd-asemien alkuaikoina laatuvaatimuksena, että pitää 1000 levyä pystyä polttamaan. Ei taida enää mitään tuommoisia vaatimuksia olla?

4. ekojari

ekojari Guest

Vähän vajaa 500 levyä on tullut poltettua ja viellä ainakin toimii moitteetta. Asemana on LG GSA-4120B

5. zilli

zilli Regular member

Trophy Points:
    26
    Ekojari: mulla on sama asema ja joku 350 dvd:tä olen kärytelly ja nyt meni eka poltto pieleen ja ku rupesin tutkimaan ni ei oikeen ees lue mitään. Neron CD-DVD speed ohjelmalla testailin ja aitojen sekä itse poltettujen varmuuskopioiden kanssa se jossain välissä jotain valitti. eli taitaa olla selvää kauraa toi asema. Rikkinäisyyteen viittaa myös random haun aikana tuleva kova meteli (Lukupää?) mikä vastaa melkein korppuaseman lukupään ääntä. :D

6. ekojari

ekojari Guest

Juu voihan hyvin olla että asemasi on tullut tiensä päähän.
    Polttavien hinnat ovat laskeneet ihan kivasti, eli noin 50 eurolla saa jo uuden nopeamman aseman.

7. swedu

swedu Member

Trophy Points:
    11
    Mulla ollut kolme vuotta polttava,eka LG kesti miltei kaksi vuotta,ehkä jotain 400-500 polttoo(cd/dvd),nykynen LG-4163B KAIKKI F****N testit voittanut vajaa vuosi n:200-300 polttoa ja lepo.Mikä seuraavax,ei ainakaan LG?

Share This Page