Mulla on yx kaukoidästä tuotu DVD ja olen yrittänyt ripata sitä VideoCD:ksi mutta huonolla menestyksellä. Muut DVD:t onnistuu ihan hyvin mutta tämä kaukoitä DVD ei rokkaa. Oisko kellään tietoa ?
Olisko mahdollisesti pompannu jo vobbien rippaamiseen? Mulla kävi niin ku smartripperi ei löytäny "avainta". Asia korjaantu sillä ku laittoi kotaan Key-Check: Don´t decrypt. Leffassa ei vissiin ollu mitään salausta. Ainakin sen jälkeen kaikki toimi hienosti.
Ethän ollut tosissasi, ethän? Repesin ihan täysillä kuin tämän luin... Ja hannu100, lisää infoa tarvitaan. Onko DVD aluekoodattu, joten R2-asemasi ei sitä lue? Vai mihin homma töksähtää, ja miten koetat VideoCD:tä tehdä?
Kiitos Portsu73 Se pomppas jo vobbien rippaamiseen. Mutta mistä kohdasta löydän Key-Check: Don´t decrypt? Kiitos etukäteen tiedosta
Tämä voi olla vähän typerä juttu, mutta toimisiko tuollainen softapohjainen aluekoodin poistaja. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/muut_dvd_ohjelmat/dvd_region_free.cfm Eli ensin läväyttäis tuon ohjelman taustalle, sitten soittais softa-dvd playerilla pari sekunttia leffaa. Sen jälkeen kokeilis ripata SmartRipperillä tai muulla vastaavalla... En yhtään tiedä olisiko mahdollisesti toimiva kikka. En ole ite ripannut muita kuin aluekoodin 2 levyjä ja aluekoodittomia. Tuollainen idea vaan tuli mieleen...
Antteksi maalaisuuteni mutta en löydä omasta sellaista valikkoa. Käytän DVD2VCD ver 1.1.2 build 1. Ja siinä ei näytä olevan sellaista. Varmaan löytyy toisella nimellä mutta onko kellään tietoo...?
Sori. Itse puhuin erillisestä Smartripperistä. Dvd2svcd:stä sitä ei tosiaan löydy. Koita smartripperillä ripata kiintolevylle ja sit dvd2svcd ohjelmalla kiintolevyltä. Sillä lailla pitäisi onnistua.
Kokeilin sillä Smartripperillä mutta se jumittuu aina 73% kohdalle. Seuraavat tulee läpi mutta sit tökkää. vts_01_1.vob vts_01_2.vob vts_01_3.vob Oiskohan siinä DVD:ssä jokin vika. Kyllä se pelittää DVD soittimessa ihan normaalisti. Jos siinä on vikaa niin voiko sitä kopioida ripata vaan osan levystä. Voisiko joku kertoa miten semmoinen onnistuu...