Kaveri servun ongelma (css) PIKAISESTI APUA.

Discussion in 'PC:n pelit' started by Pokoo, Mar 24, 2011.

1. Pokoo

Pokoo Member

Trophy Points:
    11
    Eli monella sivulla keskustellaan tästä, mutta en ole löytänyt hyviä täsmällisiä ohjeita ! Eli haluaisin luoda kaveri servun ihan, vaikka create serverin kautta ja sitten, kun olen tehnyt sen niin kaverit ei voi liittyä siihen ja tulee se ihmeen lan is restricted to local client jne. Mitä pitää tehä ja sitten jos mää yritän mun kavereiden servuun niin mulle tullee, että server is not responding. Sitten olen kokeillu sv_lan 0 jne. Sitten latasin hamachin, mutta en ole vielä päässyt testaamaan toimintaa, mutta olisiko joku helpompi tapa saada se toimimaan sen create serverin kautta että pääsisimme kavereiden kanssa vaikka botteja vastaan pelaa, tai toisia vastaaa kiitos! :)

2. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Hamachi on hyvä pelaamiseen lanissa. Et sä voi lanissa pelata kaveris kanssa, jos ette ole samassa verkossa? Joko putosin ite kärryiltä, tai yritätte nytten jotain ihan muuta kuin netissä lanittamista :D
    hamachiin server ja siitä kaveri joinaa ja vóílá

3. Pokoo

Pokoo Member

Trophy Points:
    11
    Joo no siis ihan jos css alkuvalikosta painan create server niin ja teen ja pyyän kaveria liittymää niin sille tulleee että lan is restricted to local client ?! Eli mun vissiin pitäs jotain portteja avata ja sitte jotaki kertokaaa :) Ja siis Hamachilla varmaan toimii mutta ois kiva iahn ilman sitäki :)))

4. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Sulla on varmaan NAT-suojauksella portit. Ne pitäis muuttaa Strict, ainakin joissain peleissä toi on auttanut. Tosin en itse tiedä tarkasti miten se tehdään. Google varmasti auttaa ;)

Last edited: Mar 25, 2011

Share This Page