Moro! Kaveri olis konetta vaille, ja uskon kyllä osaavani kasata hyvän koneen, mutta varmistanpa nyt vielä. kaveri ei ymmärrä näistä mitään, niin tulee hänellekkin parempi mieli kun näkee että muutkin ovat samaa mieltä. Ja voihan se olla että muualta saa halvemmalla. tää oli ensimmäinen nyt mitä kasasin, joten onko tällä hetkellä muualla halvemmalla? kun hinnat soutaa ny koko ajan. keskusyksikkö + wintoosa + kasaus
Paras ko. budjetilla. Prossu ja emo tietysti AMD:ltä tuolla budjetilla ja tuo kaksikko on järkevin ja virtalähde ja näyttis ovat parhaat hintaluokassaan. Muistilla ei niin väliä, joku (halvin) 2x2Gt riittää. Kotelo on enemmän makuasia, mutta Antec 300 on ainakin teknisesti hyvä, ulkonäkö on jokaisen oma asia. Muut osat onkin ihna peruskamaa, ei suuria eroja, joten halvinta vaan kehiin. Windows on vain marginaalisesti halvempi, koska verkkokaupasta tulee toiset (kylläkin vain 2 euron) postikulut. Hiljaisemman prossujäähyn voisi vielä lisätä jos budjetti kestää.
Joo, pointtina oli nimenomaan, että muistit on hyvä. Ei mitään tarvetta "paremmille". Tuossa viidenkympin pinnassa 4 gigan hinta tällä hetkellä pyörii.
joo-o, mutta nyt kaveri ilmoitti, että saa takuuseen uuden pakettikoneen, eikä hän tuota ostakkaan, no ei voi mittää
Pakettikoneissa on aina päivitettävyyden ongelmat. Ei aina fyysisesti, vaan myös siten että takuu aukeaa kun itse avaat koneen ja asennat uuden näyttiksen. Itseasiassa pelkkä koneen avaus riittää. Tällöin pakettikone tulisi valita huolella, ettei siinä olisi pullonkauloja. Jossain firmoissa, esim. Multitronicissa taisi saada itse valittua komponentit ja sitäkautta saada mieluisen "pakettikoneen". Taisivat myöntää tälle vuoden takuun, mutta tarkista nyt koska viimeeksi tutkin tätä pari vuotta sitten. Kyllähän komponenteista kasatuissa konessa on useimilla komponenteilla omat takuunsa. Jos kovo lahoaa, niin saa sen uusiksi takuun kanssa. Suurimmat ongelmat tulee esim. salaman rikkomista koneista. Tosin salamasuojattu jatkojohto maksaa sen 20e
Mulla ollu tää paksukone ny 1 vuos ja 2-5kuukautta eikä mitn vikaa ole ei mitään. Vielä pyörittää BFBC2 maximaalisen loweilla ihan pelattavasti. En tue sitä että kaikki haluaa kaiken pitää pyöriä täysillä olen tottunut kaikki graffa herkut pois laittamaan ja pelaamaan.
Samalla hintaa olisi kumminkin saanut setin joka pyörittää täysillä, jote siitä ei pääse mihinkään että sait rahoillesi vähemmän vastinetta. Kun tehot loppuvat kokonaan heität setin roskiin osista kasattuja voi taas kellotella ja päivittää. Monissa peleissä on ihan eri kokemus pelata max graffoilla, kuin low.
niinhäm se on, ja ymmärrän jos joku ei travi mitään 2000e konetta, mutta jso samaan hintaan saa koneen joka pyörittää paremmin, niin eiköhän se oo kaikille ok