Juu eli kaveri olis hommaamassa ekaa pelikonettaan ja kasasin tässä jonkinnäköisen paketin. Kaveri tarvii kasauksen ja käyttiksen. Budjetti ehdoton 950e koska tähän tulee vielä näyttö. Ehdottakaapas muutoksia jos tarvii! Paketti Ja älkää pelätkö noita tekstejä, laitoin ne kuvaan koska kaveri ei ymmärrä mitään osista kasatuista koneista. Oli aika lähellä ettei vaan kävelly merkettii ostamaan pakettikonetta.
Koteloksi Bitfenix Shinobi. Vrturin saisi halvemmallakin (XFX:n), mutta niitä ei taida Lapstoressa olla joten tuo Corsair ajanee asiansa, kunhan ei ole niitä Corsairin huonoja malleja. Muutaman kympin säästäisi jos ohjelmiston asennuksen hoitaisi itse.
Mitäs tarkoitat huonoilla malleilla? Olen saanut sellaisen kuvan corsairista että olisivat laadukkaita? E: Ja mitä etuja tuolla kotelolla on tuon Antecin 300 verrattuna?
Itse muistelen että Corsairilla on hyviä malleja ja huonoja halpatuotantomalleja. Mutta en saa tähän hätään kaivettua mitään referenssiä aiheesta. Täällä foorumilla ainakin on asiasta ollut juttua. Shinobi on nykyaikainen kotelo, mm. saanut kehuja hyvistä tuulentinmahdollisuuksista, kaapeleiden läpivienneistä, tilavuudesta ja yleisestä laadusta. Joten tekniseltä kantilta ei taida olla mitään syytä ottaa Antec 300:aa Shinobin sijasta, kun kerran maksavatkin saman verran.
Ai, no harmi kun juuri katoin lapstoresta tuota shinobin koteloa niin ei sitä ollut siellä. Taytyy varmaan ottaa tuo Antec. Mutta paketissa on siis kaikki muu kunnossa?
Just sen takia ne päätti alkaa rahastaan tekemällä roskaa. Poweri http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=30916
Ahaa. No nyt olisi sitten kaikki kunnossa tilausta varten? E: Tässä olisi vielä koko paketin sisältö näytön kera.