Moro! Kaverille pitäs saada pelikone. Tarvitaan käyttis ja muut osat, mutta kovalevyä ei. Näyttöä yms. ei myöskään tarvita. Kone Systemastoresta ja tai silentrigistä, ei jimmsistä kalliin kasauksen takia. Kokoaako liike koneen ilman kovalevyä jos ilmoitetaan että kovalevy on jo ja se asennetaan kotona itse? Kopaksi joku semmonen missä olisi paikka yhdelle 200mm tuularille koska semmoinenkin löytyy. Aattelin lähtee Z68 + i3 setillä liikenteeseen, näyttis hd6850? Saisko mitenkään tolla hinnalla kunnon myllyä?
Tässä olisi oma ehdotus toiveesi huomioiden. Pikkuisen meni yli budjetin mutta tuosta on hankala pudottaa ilman että tehot laskee huomattavasti. Ainoa että jos ottaa Win 7 Home -version niin taitaa osua aika lähelle budjettia (päivitykset loppuvat 5 vuotta aikaisemmin), tai sitten jättää kasauspalvelun pois. Uskoisin että suostuvat kyllä kasaamaan ilman kovoa mutta voi olla että se vuoden takuu sitten menee jos itse lisää kovon, tämä selvinnee parhaiten kysymällä (tässä siis liikkeenä Systemastore). EDIT: Niin mainitaan varmuuden vuoksi että se vuoden takuu tosiaan pitäisi itse myös lisätä ostoslistaan, hintana 1 snt =)
Home premiumin tuki jatkettiin 2020 asti. Prota ei siis enää kannata ostaa vain tuen takia. Siitä en osaa sanoa miten kasaustakuu toimii, jos itse menee heti sörkkimään osia. Se kannattaa kysyä.
Eikös kaikissa Windows 7:ssa lopu tuki samaan aikaan, ainakin näin itse olen ymmärtänyt? Ja tuo Windowssi 64 bittisenä? E: Mutta muuten setti ok?
Okei, itselleni oli uutta tietoa tämä tuen jatkaminen =) Ja tosiaan ehdottomasti 64-bittinen versio, epähuomiossa väärä sattui tuohon pakettiin.