En nyt tiedä onko paras alue, mutta tää nyt vähän hajoo näihin kaikkiin. Eli siis hän ei ole nyt kahteen-kolmeen päivään päässyt kirjautumaan minkään palvelun tileillensä, ja kyseessä ei ole "tämä salasana on väärä" ilmoituksista vaan se ei ilmeisesti edes suostu lataamaan yhtään mitään kun painaa kirjaudu sisään nappia. Esimerkkejä palveluista ovat YouTube, HotMail, Gmail, Saunalahti. Levykauppa X on kuulemma ainut joka toimii, itse en ole koskaan kuullut mistään tälläisestä ja olen ymmällään. Ilmeisesti välityspalvelimen kautta toimii, mutta nehän ovat erittäin hitaita ja vaikea käyttöisiä, internet yhteyden "korjaamista" on kokeiltu siinä toivossa, että se olisi IP-osoitteesta kiinni.
Annahan nyt lisää tietoa että löytyy apuakin paremmin eli käyttis, selain, viruksia ym. tarkastettu, muita selaimia koitettu jne?
Joo ei vaan tuu kaikkea mieleen kun kaverin puolesta kirjottaa... Operaa, Chromee, Mozillaa ja IE:tä kokeiltu, käyttis Windows XP viruksista ei oo vielä tietoa kysäsen huomenna. Ja ilmeisesti ongelma ilmeni Mozillan päivittämisen jälkeen.
Mulla oli eilen vielä ihan sama ongelma. Modeemina Netgear cm232. Eli mihinkään en päässyt kirjautumaan. Ongelma ratkesi kun resetoin modeemin. Pidin 10 sec reset nappia pohjassa ja sen jälkeen on toiminut kaikki kirjaumiset. Kokeileppas sitä ja kerro auttoiko.
Jos akslein taktiikka ei toimi niin koittakaa poistaa Evästeet (Cookiet). Myös väliaikaisten verkkotiedostojen poisto voi auttaa.
Cookieta sun muita hän on kuulemma yrittänyt jo useampaan otteeseen, mutta kehoitin katsomaan löytyykö modeemista minkäänäköistä reset nappullaa kun hänet äsken herätin soittelemalla 14:08
Joo, ei toiminu modeemin resettaaminenkaan, virukset tarkistettu ad-awarella ja Avastilla, ad-aware löysi 2 tracking matoo.
Kuinkahan uudet päivitykset ovat javassa? Kokeilkaa päivittää java uusimpaan versioon. Lukasin netistä et tän tyylisissä ongelmissa eri tyylit toimii eri tyypeille. (Myös flash kannattaa yrittää päivittää.)
Muut on tässä jo tullutkin, niin veikkaan sitten palomuuria syylliseksi. Onko Avastin(=virustorjunta) lisäksi käytössä mitään erillistä palomuuriohjelmaa? Jos on niin kannattaa koittaa laskea suojaustasoa, tai kokeilla kokonaan ilman.