Mikä mun konees on kun en voi painaa traffic ja search linkkiä? Voiko mula olla jotkut suojaukset koneessa? Vai täytyykö mun asentaa jotain muutakin kuin pelkkä kazaa lite ++ ?Vai onko mun asetuksissa vikaa+
Kazaa-ajoilta muistelisin että katopas lukeeko siellä oikeessa alakulmassa connecting... Noi namiskat muistaakseni aktivoituu vasta kun se saa yhteyden.
kyl siel lukee se mutta miksi? Voiko olla mulla jotku suojaukset ja miten ne saisi pois? No muuten mitä muuta sitten kannattaisi käyttää?
En tiedä pitääkö paikkansa mutta olen kuullut että jotkut palveluntarjoajat ovat estäneet p2p-ohjelmien käyttöä sulkemalla niiden käyttämiä portteja, jos näin on niin ei taida olla mitään tehtävissä. Emule ym. joissa voi portteja vaihdella saattavat toimia.
Jos sul on f-securen palomuuri, ni se pitää sammuttaa/vaihtaa toiseen et saat kazaan toimimaan. Muuten se yrittää yhdistää ikuisesti.
Mulla ei ole nyt ku toi windowsin palomuuri vai tuleeko ton f-secure anti virus 2003:n mukana myös palomuuri?
Enpä tiedä tuleeko siinä mukana palomuuria, nimestä päätellen ei. Kannattais varmaan ladata netistä joku ilmainen palomuuri esim. zonealarm ja laittaa se windowsin palomuuri pois päältä...Saattaapi ruveta toimimaan, ehkä.