Satuin lukemaan tätä palstaa ja heräsi yksi kysymys. Itse kun olen käyttänyt vain Kazaata. Mitä eroja/hyötyjä/haittoja on Kazaalla ja eMulella?
kazaa - liikkuu paljon feikkejä - tulee aika nopeasti - ei tartte ol jaos mitään muuli - tosi hidas - tavara on sitä mitä sen pitäs ol, toimii - tarvii jakaa paljon ennen kuin saat mitään
kazaalite + nopein - feikkejä paljon emule + varmat tiedostot - maailman hitain - ohjelman sammuttamisen jälkeen pari tuntia porttiliikennettä, eli suomeksi nettiyhteys tökkii sen pari tuntia ja haittaa pirusti. - pitää jakaa enemmän kuin mitä itse saat.
KaZaaLite on omien kokemusteni mukaan edelleen paras paikka erittäin harvinaisten materiaalien etsintään. Kaikkeen muuhun löytyykin sitten huomattavasti parempia softia.
Hmm... Feikkejä Kazaa Litessä... En oikein usko tohon, mulla ei nimittäin oo tullut yhtään feikkiä vaikka käytän sitä melkein päivittäin. (Voin tietenkin olla onnekas..)
mulla on sellai 2mb sisää ja 512kb ulos linja ja muuli tiputtaa jatkuvasti 140-160kbs..ja jaan 38kbs koko ajan joten se siitä muulin haukkumisesta,tarkoitus on myös jakaa niitä fileja eikä repiä niitä heti pois sieltä inc..kansiosta..katelkaa (manuaalei) kazaa on siperiasta vähä lite