kazimas

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by roni2001, Feb 3, 2006.

1. roni2001

roni2001 Member

Trophy Points:
    16
    niin kysäisisin sellaista kun mulla on sygaten palomuuri ja menin sen kautta siihen security testiin ja tein sen trojan scannin ja se ilmoitti mulle et yhdellä portilla on joku kazimas. mites nyt pitäs toimia. Mä scannasin koneen jo escannilla eikä mitään löytynyt

2. spertti

spertti Active member

Trophy Points:
    66
    Eli Mircin kautta tuntuis kyseinen mato leviävän.
    Katsopa tuosta lisää tietoa, jos englanti taipuu

3. roni2001

roni2001 Member

Trophy Points:
    16
    täytyy kyllä sanoa ettei oikein taivu tuo englanti ja muutenkin on vähän hepreaa koko juttu, siis mistä tuollainen mato leviää ja onko se siis jo mun koneella? edellispäivänä tein saman sygaten testin ja kaikki oli ok nyt yhtäkkiä onkin sit portti auki ja joku sielä kyyläilees

4. roni2001

roni2001 Member

Trophy Points:
    16
    niin siis vielä mikä tuo mirc on ?

5. spertti

spertti Active member

Trophy Points:
    66
    Katsopa löytyykö sinulta tällaisia tiedostoja koneelta.C:\WINDOWS\KAZIMAS.EXE C:\WINDOWS\SYSTEM\PSYS.EXE C:\ICQPATCH.EXE C:\MIRC\NUKER.EXE C:\MIRC\DOWNLOAD\MIRC60.EXE C:\MIRC\LOGS\LOGGING.EXE C:\MIRC\SOUNDS\PLAYER.EXE C:\GAMES\SPIDER.EXE C:\WINDOWS\FREEMEM.EXE
    Irc on pikaviestintä "väline". Jos et itse sellaista käytä, niin tuskinpa sinulla tuota matoakaan on. Saattoi vain ilmoittaa se testi, että sinulla on portti auki, mistä tuo yleensä leviää.

Last edited: Feb 4, 2006
  6. roni2001

roni2001 Member

Trophy Points:
    16
    kuuluuko mese ja bitlordin "chat" myös noihin pikaviestintä ohjelmiin? Jälkimmäistä en kyllä käytä muuta kuin sen ohjelman alkuperäiseen tarkoitukseen, mesettä kylläkin tulee käytettyä. Koitan tarkistaa ettei noita löydy, mitä kirjoitit

Share This Page