Mulla on Ati Radeon HD5670, ja sen saa vissiin kellotettua Catalyst control centeristä tiettyyn rajaan asti, mutta jos yritän esim. Msi Afterburnerilla ylikellottaa, se ei anna vaihtaa "core voltagea", vaikka settingsit on kunnossa ja unofficalclockingit on laitettu cfg-tiedostosta. Myöskään RivaTuner ei päästä kellotusasetuksiin, ja ATIToolissa tulee joku Driver error vaikka \Windows\System32\Drivers kansiossa kaikki on kunnossa.
Niin mitäs se Afterburner sitten sanoo jos kerta ei anna säätää (lainkaan?) kun kerran olet asettanut "unlock voltage monitor" ja "unlock voltage control"?
Joissakin korteissa jännitteet on lukittu. Näin on esimerkiksi osassa Vertex3D:n korteista, ellei jopa kaikissa. Sitä en osaa sanoa, onko tuo lukitus mahdollista kiertää jollakin bios-modauksella tms.
Koitas tällä ohjeella http://www.overclock.net/t/641299/guide-to-enabling-unofficial-overclocking-in-msi-afterburner
Ei löydy noita kohtia mitkä videolla pitäis löytää, on sen verran uusi versio, 2.2.0 Beta 11 ja ohjeessa 1.4.1, joten mahdoton noudattaa ohjetta... Ja siis Voltage-säädin on lukittu, en pysty koskemaan siihen.
Saanen hieman lainata threadia? Kiitos. Vasaan ensin op:n kyssäriin. Eli kannattaa ladata se MSI Afterburner BETA. Menet tallennuskansioon ja otat sen MSIAfterburner CFG -tiedoston auki. Täällä lataus ja tuo ohje: http://downloads.guru3d.com/Afterburner-2.1.0-Beta-5-download-2604.html Sinne tämän mukaan: "To enable unofficial overclocking in this version it is necessary to: Set UnofficialOverclockingEULA field to the following text: I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it Set UnofficialOverclockingMode to 1 to keep PowerPlay active (may not work on old ASICs), 2 to traditionally disable PowerPlay or to 0 to temporary disable unofficial overclocking path" Olen nyt opistolla ipadilla, mutta jos et tuon ohjeen mukaan saa toimimaan, niin kopioin tänne oman CFG:ni kokonaisuudessaan kotiin päästyäni. Ja omaakin asiaa olisi tähän liittyen! Eli olen kellottanut gtx 560 ti 448 960/1920. Voltteja on joku 1,088 joka on +0,1mV alkutilanteesta. En saa millään memorya kellotettua lisää. Olen kuullut että coren kellotus tuo enemmän fps peleihin, mutta ei kai tuon memoryn kellottaminen ihan turhaa voi olla? *typo*
ei toimi tuo ohje. Ja memoryn kellottaminen ei ole turhaa, muttei se ole niin tehokasta kuin Core Voltagen nostaminen, jos siis voisin sillain tehdä...
Jos tuo ohje ei toimi niin vian täytyy olla hardwaren puolella *Kannattaa surffailla netissä ja katsella ovatko muut saman kortin omistajat onnistuneet volttien kanssa!*